Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 IDKFA. 9179836[/snapback] IDKFA og IDDQD er jo Doom I og mener det var på Doom II også IDKFA trur jeg var weapon og IDDQD var liv elr no, lenge siden
Supradog Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Enkelte baner var litt kjipe, som den hangarskipbanen, ble most under den heisen hele tiden
Enceladus Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Veldig gøy å utforske og finne hemlige steder og slikt. Oppgradere bilen og kjøpe nye. 2ern har sjarm.
Docholliday Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 1eren var det som gjorde at eg spiller pcspill i dag tru eg, intet var så morsomt som den banen der det var amerikansk fotball bane, under\bak det ene målet var det electro based ray og så var det å jakte ned alle spillerene og ved det andre målet var det respawn tønne og alle spillerene var der igjenn:D God times god times, husker det var eit par brett der eg ikkje crashet motstandere men bare gikk for å ta alle folkene, det var tidkrevende men når man hadde tatt alle fikk man ein ekstra pengebonus. hehe er nok ein av grunnene til at det ikkje er kommet nytt carmageddon. kjøpte 1eren og splatpack men finner ikkje igjenn cdene, 2eren kjøpte eg og men den var ikkje så bra som eneren, imo. 3eren skaffet eg på ulovlig vis og glad for det for den var ikkje verd og laste ned ei gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå