Gå til innhold

S-video -> VGA tilkobling ?


-BaSe-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er noen mulighet for å koble en vanlig PC-skjerm (VGA), til en S-video tilkobling på skjermkortet? Finnes det noen overganger eller lignende?

 

Takker for svar;)

7525336[/snapback]

Vanskelig, da tror jeg du må ha en hel svær boks av 800kr typen, så det er nok langt billigere å kjøpe seg et low-end skjermkort og sette inn ved siden av det andre. Forstår ikke helt poenget heller, du vil vel ikke få dual-view ved bruk av s-video om det er det du prøver på.

Endret av wizzcat
Lenke til kommentar
800-900 kroner blir litt i dyreste laget ja.. viss jeg setter inn ett skjermkort ved siden av, får jeg da vise begge skjermene samtidig?

7525461[/snapback]

ja, det gjør du, da har du to skjerm kort og to skjermer..... men er ikke helt med hvorfor skal du sende to identiske bilder samtidig ?.....

 

men hvis det er viktig, så kan du også kjøpe boks med VGA in og 2xVGA out.... da får du sende til to skjermer samtidig.....

Lenke til kommentar
nei, jeg vil ikke sende 2 identiske bilder.. jeg vil bruke 2 skjermer, og ha utvidet skrivebord, så jeg kan ha en skjerm der jeg spiller spill, og en annen med msn/surfing etc.. må jeg da ha nytt skjermkort som har 2 tilkoblinger?

7525535[/snapback]

da må du enten kjøpe boks eller skjermkort som støtter to skjermer..... har sett på nettet at det var tredje parts software som kunne kjøre to forskjellige bilder med to skjerm kort men vet ikke om det funker 100%.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...