Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Aktivering av windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, jeg har trøbbel med å aktivere windowsen. Jeg har lånt en windows cd fra en venn og han har gitt meg produktnøkkelen på 25 tegn, det fungerte ikke

trenger hjelp!

7525194[/snapback]

Du er nødt til å kjøpe din egen. Bruk av andres lisensnøkler vil i verste fall føre til at den blir ugyldiggjordt så dere begge må kjøpe nye lisenser.

Lenke til kommentar

Hei alonso14,

som flere allerede har sagt må du kjøpe en egen lisens på windows til hver maskin som skal kjøre Windows. Windows kan kjøpes i de fleste butikker og webshopper (prisguiden). XP Home OEM til 7-800,- eller Pro OEM (1000-1100,-?) passer nok bra. Vennligst les og gjør deg forstått med forumets regler til neste gang du lurer på noe. Tråden stenges.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...