Evas Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Når jeg klikker på en link på en nettside og denne side åpner seg i et nytt vindu, blir dette bilde i lite størrelse (se bilde under). Hvordan innstiller jeg Explore til å åpne nye vinduer i maximert størrelse - altså med en gang? Endret 18. desember 2006 av Evas
terjemag Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det kan fungere å trekke ut det nye vinduet til full størrelse ( ikke bruk maksimer-funksjonen, men trekk det manuelt ut til full størrelse). Lukk så det opprinnelige vinduet, før du til slutt lukker det det nye vinduet. Det nye vinduet lukkes altså sist. Det fungerer i de fleste tilfellene, men dessverre ikke bestandig Lykke til!
Pingla Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Bruk søkefunksjonen neste gang, er mange ting som allerede er besvart her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=629433
Evas Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Tusen takk for svar Terjemag. Det funket jo perfekt. Ja beklager Pingla. Jeg burde ha tatt meg tid til å lete litt, med nå er det jo jul vet du, og sååå .....
Evas Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 PS: Synes nå tipset fra terjemag var mye enklere enn tipsene fra linken.
Pingla Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 PS: Synes nå tipset fra terjemag var mye enklere enn tipsene fra linken.Joda, inntil det kommer ett popup-vindu som ødelegger for deg igjen og da må du pånytt dra vinduet ut igjen, osv, osv.
Lamakar Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Gidd INternett Explorer, Kjør mozilla! MOZILLA Firefox Grei web browser, og man kan alltids prøve ut Opera Web Browser. Svaret på alt Endret 17. desember 2006 av Lamakar
-Shark- Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Gidd INternett Explorer, Kjør mozilla! MOZILLA Firefox Grei web browser, og man kan alltids prøve ut Opera Web Browser. Svaret på alt 7524407[/snapback] Opera FTW!
Lamakar Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Gidd INternett Explorer, Kjør mozilla! MOZILLA Firefox Grei web browser, og man kan alltids prøve ut Opera Web Browser. Svaret på alt 7524407[/snapback] Opera FTW! 7524420[/snapback] Opera stresser meg mer en mozilla
Evas Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Kanskje du får rett Pingla, det vil tiden vise. Har prøvd å instalere Opera og Mozilla mange ganger, da alle sier de er sååå gode. Må dog hver gang vende tilbake til IExplore. Har derimot Thunderbird, og bedre E-postprogram har jeg aldri hatt. Nå, litt utenom tråden...
TSP Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Kan folk slutte å drive propaganda for nettlesere? Det er greit å opplyse brukere om at det finnes andre alternativer, men gjør det innenfor regelverket som er her på dette forumet og ikke reklamer uhemmet for det produktet dere forguder. Hold nettleserdebatten hovedsakelig til tråder som er laget til snakk om nettlesere, det er ingen grunn til å trekke det ut i lengre diskusjoner andre steder. Takk. Nå over til trådstarter som tydeligvis allerede har fått en del hjelp, men kanskje Sizer kan være til hjelp? http://www.brianapps.net/sizer.html Denne tråden burde vel forøvrig stenges, siden det allerede finnes et emne omhandlende dette og det andre emnet har sitt nyeste innlegg for ikke lenge siden. TSP
Evas Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Du skal være hjertelig velkommen til å stenge tråden TSP. Gledelig jul til deg, håper du får litt godt humør i julegave
p@ge Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 PS: Synes nå tipset fra terjemag var mye enklere enn tipsene fra linken. 7524255[/snapback] feil quote pingla; "Joda, inntil det kommer ett popup-vindu som ødelegger for deg igjen og da må du pånytt dra vinduet ut igjen, osv, osv." han har rett lykke til
TSP Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Du skal være hjertelig velkommen til å stenge tråden TSP.Gledelig jul til deg, håper du får litt godt humør i julegave 7530742[/snapback] Jeg er ikke moderator og kan sådan ikke stenge tråden selv. Jeg har masse godt humør, jeg liker å passe på at regler blir fulgt, folk er vennlige og hjelpsomme. Nå drøyer dette til Off-topic, videre diskusjon vedrørende mitt humør kan taes på PM.
Pingla Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her
Anbefalte innlegg