Gå til innhold

[løst]LØST! Hvordan åpne nytt vindu i maximert format?

Evas

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg klikker på en link på en nettside og denne side åpner seg i et nytt vindu, blir dette bilde i lite størrelse (se bilde under). Hvordan innstiller jeg Explore til å åpne nye vinduer i maximert størrelse - altså med en gang?

nytt%20vindu.jpg

Endret av Evas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan fungere å trekke ut det nye vinduet til full størrelse ( ikke bruk maksimer-funksjonen, men trekk det manuelt ut til full størrelse). Lukk så det opprinnelige vinduet, før du til slutt lukker det det nye vinduet.

Det nye vinduet lukkes altså sist.

Det fungerer i de fleste tilfellene, men dessverre ikke bestandig

Lykke til! :thumbup:

Skrevet

Tusen takk for svar Terjemag. Det funket jo perfekt. :yes:

Ja beklager Pingla. Jeg burde ha tatt meg tid til å lete litt, med nå er det jo jul vet du, og sååå ..... :blush:

Skrevet
PS: Synes nå tipset fra terjemag var mye enklere enn tipsene fra linken.
Joda, inntil det kommer ett popup-vindu som ødelegger for deg igjen og da må du pånytt dra vinduet ut igjen, osv, osv.
Skrevet

Kanskje du får rett Pingla, det vil tiden vise. :roll:

Har prøvd å instalere Opera og Mozilla mange ganger, da alle sier de er sååå gode. Må dog hver gang vende tilbake til IExplore.

Har derimot Thunderbird, og bedre E-postprogram har jeg aldri hatt.

Nå, litt utenom tråden...

Skrevet

Kan folk slutte å drive propaganda for nettlesere? Det er greit å opplyse brukere om at det finnes andre alternativer, men gjør det innenfor regelverket som er her på dette forumet og ikke reklamer uhemmet for det produktet dere forguder. Hold nettleserdebatten hovedsakelig til tråder som er laget til snakk om nettlesere, det er ingen grunn til å trekke det ut i lengre diskusjoner andre steder.

Takk.

Nå over til trådstarter som tydeligvis allerede har fått en del hjelp, men kanskje Sizer kan være til hjelp? http://www.brianapps.net/sizer.html

Denne tråden burde vel forøvrig stenges, siden det allerede finnes et emne omhandlende dette og det andre emnet har sitt nyeste innlegg for ikke lenge siden.

TSP :)

Skrevet

Du skal være hjertelig velkommen til å stenge tråden TSP.

Gledelig jul til deg, håper du får litt godt humør i julegave :D

Skrevet
PS: Synes nå tipset fra terjemag var mye enklere enn tipsene fra linken.

;)

7524255[/snapback]

:dribble: feil :thumbup:

quote pingla;

"Joda, inntil det kommer ett popup-vindu som ødelegger for deg igjen og da må du pånytt dra vinduet ut igjen, osv, osv."

han har rett :tease:

lykke til

Skrevet
Du skal være hjertelig velkommen til å stenge tråden TSP.

Gledelig jul til deg, håper du får litt godt humør i julegave :D

7530742[/snapback]

Jeg er ikke moderator og kan sådan ikke stenge tråden selv.

Jeg har masse godt humør, jeg liker å passe på at regler blir fulgt, folk er vennlige og hjelpsomme.

Nå drøyer dette til Off-topic, videre diskusjon vedrørende mitt humør kan taes på PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...