zoneman Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 For en tid siden spillte jeg med noen folk i usa, men nå vil jeg gjerne få spillt litt med noen venner fra norge. Problemet er at jeg har kjøpt kopien min fra usa å da får jeg bare valgt servere fra usa. Går det an å få forandra på dette?
pretensiøselns Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 For en tid siden spillte jeg med noen folk i usa, men nå vil jeg gjerne få spillt litt med noen venner fra norge. Problemet er at jeg har kjøpt kopien min fra usa å da får jeg bare valgt servere fra usa. Går det an å få forandra på dette? 7519344[/snapback] Kort sagt: nei.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Ca. 1000 kroner overpriset, for det du får.Har satt opp et system (med noen av de billigste komponentene) Se her 7491920[/snapback] prøv å send en mail til blizzard support. kanskje de er behjelpelige.
knux Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Nei, har en 60 warlock på u.s. realms, har strevd med dette i en evighet, bare å gi opp. du må kjøpe nytt wow eu, å lage ny account og levle.
Spr0cket Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Ca. 1000 kroner overpriset, for det du får.Har satt opp et system (med noen av de billigste komponentene) Se her 7491920[/snapback] prøv å send en mail til blizzard support. kanskje de er behjelpelige. 7519370[/snapback] jeg tror jeg vil nominere denne posten til årets gullkorn.
mad_arab Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Dette står tydelig på Blizzard sine sider at ikke er mulig. Ikke noe vits i å kaste bort tid på å prøve å få det til...
Xeenon_ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Kan du ikke bare gå inn i en fil og ordne logon-serveren sin adresse fra us.logon.worldofwarcraft.com til eu.logon.worldofwarcraft.com?
ØysteinT Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Kan du ikke bare gå inn i en fil og ordne logon-serveren sin adresse fra us.logon.worldofwarcraft.com til eu.logon.worldofwarcraft.com? 7520155[/snapback] Nei, fordi det han vi er å overføre sin char fra US-servers til EU-servers. Det du beskriver er hvordan man *logger* seg inn på EU-servere hvis man har en US-install. Men da må du fremdeles ha en konto på EU-serverene for at det skal være noe vits.
Xeenon_ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Ah, da så. Å overføre gjennom versjoner ville bare vært... dumt.
zoneman Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 har ikke planer om å overføre karakteren min, har ingen problemer med å starte på nytt. Utrolig teit dette de gjør, skiller sån mellom us og eu, inten andre spill gjør dette så vidt jeg vet.
ole-jakob Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Nå ja, synes nå selv at det er litt morsomt med denne evige kranglingen mellom EU og US
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå