Gå til innhold

Azureuz NAT -feil


macdegus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar

Tror det skal gå fint å snakke om programmet, Sempron. :)

 

Du kan få et fint grønt lys og teksten: "NAT OK", men da må du gi programmet "direkte" tilgang til porten 35226 i routeren.

Er ikke kjempegod å forklare dette her, men hos meg gjør jeg følgende:

 

Logger meg inn på routeren (eks: 192.168.62.1)

Advanced Settings

NAT

Virtual Server

 

Setter opp at min ip (192.168.62.1) skal få direkte tilgang til port 35226. Protocol skal være både TCP og UDP.

 

OT: Hvordan har du greid å få god rate?

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Tror det skal gå fint å snakke om programmet, Sempron. :)

 

Du kan få et fint grønt lys og teksten: "NAT OK", men da må du gi programmet "direkte" tilgang til porten 35226 i routeren.

Er ikke kjempegod å forklare dette her, men hos meg gjør jeg følgende:

 

Logger meg inn på routeren (eks: 192.168.62.1)

Advanced Settings

NAT

Virtual Server

 

Setter opp at min ip (192.168.62.1) skal få direkte tilgang til port 35226. Protocol skal være både TCP og UDP.

 

OT: Hvordan har du greid å få god rate?

7519843[/snapback]

 

 

har gjort det der med portene i router settingene, men har enda et NAT problem, men det er bare på en av torrentene, så hvis jeg har grønt på en av dem, er alt ok... resten går på delerene?

Endret av macdegus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...