Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas - "All show, no go?"


Anbefalte innlegg

Fikk dette spillet til jul, men ble såpass skuffet over ytelsen at jeg avinstallerte og har latt det ligge på hylla for øyeblikket. Lurer på å prøve å spille det igjen, men har det komt noen patch som gjør at man kan kjøre spillet i 1280x1024? Plagsomt å kjøre spillet i 1280x960 når man har LCD skjerm :angry: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk dette spillet til jul, men ble såpass skuffet over ytelsen at jeg avinstallerte og har latt det ligge på hylla for øyeblikket. Lurer på å prøve å spille det igjen, men har det komt noen patch som gjør at man kan kjøre spillet i 1280x1024? Plagsomt å kjøre spillet i 1280x960 når man har LCD skjerm  :angry: .

7625634[/snapback]

Bildet blir ikke forstrukket, du får heller en svar strek på bunnen av skjermen. Så du kjører jo egentlig i 1280x1024. Slik var det ihvertfall for meg. Det finnes config filer som gjør det mulig å kjøre i skikkelig 1280x1024. Søk i google så finner du det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ja dette spillet krevet mye. men ser at en her som har 7800gtx får kjørt spillet på max og får bra flyt. hvorfor må jeg da kjøre på 1024x768 med alt på medium nå jeg har 2 stk 7800gtx i sli. merkelig altså. ligger mellom 20 og 30 fps. noen ganger er det ned i 10, men er sjelden da. men jeg syns at jeg burde klare rundt 40 fps i hvertfall med 2 7800gtx.

Lenke til kommentar
ja dette spillet krevet mye. men ser at en her som har 7800gtx får kjørt spillet på max og får bra flyt. hvorfor må jeg da kjøre på 1024x768 med alt på medium nå jeg har 2 stk 7800gtx i sli. merkelig altså. ligger mellom 20 og 30 fps. noen ganger er det ned i 10, men er sjelden da. men jeg syns at jeg burde klare rundt 40 fps i hvertfall med 2 7800gtx.

7747892[/snapback]

 

R6 Vegas støtter ikke SLI dessverre.

Lenke til kommentar

Men, grafikk-hore meg her, og grafikk-hore meg der, hvordan kan man lansere et spill som ser så stygt ut?

 

At gameplayet er dårlig er en ting, men når begge deler er dårlig? Ufattelig med tanke på at dette er en status-tittel.

 

Latterlig lav fps her også:

 

7950GT 512

3800+

2GB ram

 

... men jeg leverte spillet inn igjen med en gang.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Trenger litt hjelp her, når jeg starter spillet tar det evigheter å loade. Faktisk såpass lenge at loading-musikken slutter.. Og når det endelig har loadet ferdig får jeg en svart skjerm, men jeg hører lyder av at musepekeren beveger seg over knapper i spillmenyen.

 

Specs: AMD XP64 3200, 1536mb ram, ATI X800Pro/GTO

 

Er ikke Vegas spillbart i det hele tatt med ATI kort.. ?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva det er dere snakker om hær jeg nei! På min maskin som er en amd 4200 x2, 2 gig ram og et ati x1950xtx kort så funker vegas som gull opplever ikke at det er noen form for drop i det hele tatt. Og jeg kjør alt på fullt utenom det at skjermen min ikke passer til den aler høyest oppløsningen, men det kan da bare vær det at jeg er heldig å da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...