Gå til innhold

Molten Core attuned- hva betyr det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har nå kommet meg til lvl 60 og jeg skal melde meg inn i en guild.

men de krever at jeg er MC/Ony/BWL Attuned?

hva betyr det? og hvordan blir man det? forresten jag har gjort "jail break", tror det var noe onyxia preq... er jeg da attuned for Only da?

7514504[/snapback]

 

At man er attuned til MC / ONY / BWL er at man har "tillatelse" til å gå inn i instancene. Du må gjøre spesielle ting for å bli det. for å bli MC attuned må du gjøre ett eller annet q i BRD tror jeg. For å bli ony attuned må du gjøre Warlords Command tror jeg, som du får av en kar oppe i tårnet i kargath. for å ble BWL attuned må du drepe en orc som står utenfor BRS / BWL og ta brevet hans.

Jeg tror dette er riktig :)

Lenke til kommentar
har nå kommet meg til lvl 60 og jeg skal melde meg inn i en guild.

men de krever at jeg er MC/Ony/BWL Attuned?

hva betyr det? og hvordan blir man det? forresten jag har gjort "jail break", tror det var noe onyxia preq... er jeg da attuned for Only da?

7514504[/snapback]

 

At man er attuned til MC / ONY / BWL er at man har "tillatelse" til å gå inn i instancene. Du må gjøre spesielle ting for å bli det. for å bli MC attuned må du gjøre ett eller annet q i BRD tror jeg. For å bli ony attuned må du gjøre Warlords Command tror jeg, som du får av en kar oppe i tårnet i kargath. for å ble BWL attuned må du drepe en orc som står utenfor BRS / BWL og ta brevet hans.

Jeg tror dette er riktig :)

7514548[/snapback]

oja..menne går det ann å finne ut om man er det eller ikke..dvs.. hvis man på LFG søker på om å bli med i MC/Ony/BWL og man faktisk kan det, betyr det da at du har tilladelse da_?

Lenke til kommentar

oja..menne går det ann å finne ut om man er det eller ikke..dvs.. hvis man på LFG søker på om å bli med i MC/Ony/BWL og man faktisk kan det, betyr det da at du har tilladelse da_?

 

 

Skjønnte ike helt hva du mente, men en enkel måte å sjekke på er å prøve å gå inn i instancene og se om du kommer inn. :)

Lenke til kommentar

Lett å finne ut

 

Onyxia - Vist du har denne Drakefire Amulet

 

Molten Core - Dra til Black Rock Mountain å ned nesten til Black Rock Depths der står det en blodelf kallt Lothos (eller noe lignende) snakk med han å se om han kan porte deg til Molten Core

 

Black Wing Layer - Dra opp til UBRS/LBRS men ikke in i instancen så går du til høyre (pass deg for slemme mobs der) å prøv å trykke den crystalen helt innerst i koridoren til høyre for LBRS / UBRS

 

BTW for å prøve å gå in i Blackwing Layer, Molten Core, Onyxia's Layer må du være i raid group så invite en random eller friend å gjør groupen om til raid;)

Lenke til kommentar
For MC attunement, snakk med blood elfen som er i BRM, nær BRD :) Har han en quest som heter "attuned to the core" (eller noe sånt) så er du ikke attuned til MC

7514639[/snapback]

 

Det trenger ikke å være tilfelle. han kan ha tatt questet før, men ikke gjort det ferdig sånn at det bare ligger i q'logen uten at ham vet det. Men om det står: "Teleport me to The Molten Core" eller no. Da er du attuned :p

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har gjort så kan du soloe det hvis du er litt god...

gå på video.google.com og søk der så ser du hvordan..

Også i tillegg når du gjør burde du sette på at du ser npc navn uten å targete dem i interface options og i tillegg ha sånne bars som kommer nbår du trykker på "V" på keyboardet... Da vil du mye letttere se Mobs under lavaen som gjør det mye lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...