Iceman22 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg er på jakt etter de portene så må åpnes for å få vekk all mulig lagg på dedicated server, den porten jeg har åpen nå er 27015 så att folk kan komme in, men det er fler porter. Hva er de andre portene som må åpnes? Takk på forhånd
Kurume Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Det trengs ikke noen flere porter enn den du spesifiserer som den skal bruke (altså 27015). Laggen kommer ikke av om porten er åpen. Hvis porten ikke hadde vært åpen, så hadde det rett og sett ikke gått an å koble til serveren. Sjekk om du makser linja. Det kan skape lagg. Skjekk også rates-instillingene. Endret 15. desember 2006 av Kurume
Iceman22 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Jeg leste ett sted att jeg skulle åpne 27015 og minst 4 andre porter for å få servern mest stabil og best hitbox. Folk kommer fint inn på den, det er ikke det som er problemet, men det er laggen og dårlig hitbox og jeg er helt sikker på att det er porter som fjerner problemene.
Kurume Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Kilde? hvilken fps kjører du på serveren? og tickrate?
Iceman22 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Kilde? hvilken fps kjører du på serveren? og tickrate? 7511457[/snapback] Jeg leste det på Catch-gamer, det var en guide på forumet , men nå er den borte. Fps jeg kjører på servern? Hva er det? Hvor stiller man tickrate?
solaN - Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 jeg har dedicated for clanen min, har hatt litt problememer med lagg, sier alle noobsa Jeg merker jo ikke noe seff, jeg er jo på LAN. jeg lurer på om en må gjøre noe annet enn å åpne en 27015 port på IPen til PCen jeg bruker til dc? hvis dere skal ha superhero mod, sjekk ut denneØ: www.shero.rocks-hideout.com der får du lasta ned superhero dritlett, bare last ned, så har du det på servern
Gissan Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Prøv 27005 - 27015. Det er alle portene som brukes i CS.
Kurume Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Prøv 27005 - 27015. Det er alle portene som brukes i CS. 7544912[/snapback] Nei det er feil. Porten som blir brukt er "-port XXX" der XXX er porten som du velger selv. Hvis en kjører ekstern rcon + logging er saken noe annet. Endret 26. desember 2006 av Kurume
zolpetre Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 jeg ser dere prater om foreskjellige porter angående Counter Strike. Men lurer på hvordan man eventuelt kan åpne en port slik at at folk på internett kan spille på den. Viss dere skjønner? Jeg vet ikke hvor man gjør det.
solaN - Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 jeg ser dere prater om foreskjellige porter angående Counter Strike. Men lurer på hvordan man eventuelt kan åpne en port slik at at folk på internett kan spille på den. Viss dere skjønner? Jeg vet ikke hvor man gjør det. 7650254[/snapback] for å gjøre et man du gå inn på rutern din og åpne porter til det spillet du skal ha sdet i fro å gjøre dette må du ta standard gateway nummeret ditt og skrive det inn i nettverksleseren. da kommer du inn på rutern, da må du gå inn på viritual servers, derfra burde du klare resten selv, men send en PM hvis du har noen problemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå