Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har den merkeligste feilen med OpenGL i C#.

OpenGL vil ikke initialisere seg, hvis ikke jeg kaller en hvilken som helst gl funksjon før jeg kaller wglCreateContext...

Den sier enten ERROR_NO_TOKEN(1008) eller ERROR_INVALID_WINDOW_HANDLE(1400) med mindre jeg kaller glClear() som er den tilfeldige funksjonen jeg valgte...

Pussig til de grader... ChoosePixelFormat og SetPixelFormat funker uten noen problemer.

 

Har noen hatt dette problemet, enten i VB, C# eller C++ før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...