Haggis1 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Er det noen som vet hvordan man ripper lyd fra for eks. avi filmer?
SSSMonkey Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Personlig så bruker jeg et program som heter Super MP3 Recorder, et program som gjør jobben sin(koster å få brukt det da men). Dette er et program som tar opp all lyd som går gjennom lydkortet(altså det som spilles av, enten det er en mp3-fil, en film, Ventrilo eller et spill. Finnes vel andre program som også kan brukes, men vet ikke navnene på dem Endret 15. desember 2006 av Nesset
jonnor Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Enkleste? Spill av i winamp og sett "Output" til "waveOut". Da vil du få en fil i winamp-mappa hvor alt du spiller av er lagret. Ellers kan du bare bruke en vanlig opptaksfunksjon og velge "what you hear/Stereo output/Speaker". Ellers kan vel VirtualDub fikse detta, kanskje også VLC. http://www.virtualdub.org/
1v4r Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Selv har jeg brukt SUPER som koverterer de fleste audio og videoformater til hva som helst av andre audio og videoformater. Det kan brukes til å hente ut lyd fra en film. Ble også testet av ITavisen. Skulle tro det kanskje gir bedre lydkvalitet enn om du tar det via en lydutgang. du slipper også å spille av hele filmen for å få tak på lyden. Og... Det er gratis Endret 19. desember 2006 av Xmenator
VikinGz Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg tror denne passer bedre under programmer kategorien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå