Gå til innhold

Ny PvP realm imorra.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har lyst å bli med å rerolle eller? Horde ville vært valget for meg ^^

Btw, fantes ikke burning steppes servern før og :p

Skrevet

7503369[/snapback]

Har ikke hørt om en server med det navnet, men godt mulig. Hvis jeg begynner der blir det Alliance og Nelf hunter.

Skrevet
jeg er med og starter en

noen som vet hvor lang til man kan transfere dit også eventuelt? (er på jakt etter ny realm)

7503461[/snapback]

Står ikke noe om at man kan transfre dit, så tipper at det er veldig få eller ingen som vet det.

Skrevet (endret)

Vil tro det er en non-transfer ellers hadde de vel PCT vert oppe eller noe. Den skal jo i samme battlegroup som andre "fresh meat" realms også, noe jeg vil si forsterker en slik teori. Evt så blir ikke transfer åpnet før etter 6 måneder eller når AQ porten er åpnet såvidt jeg vet.

Vurderer forøvrig å rerolle selv.

Endret av TRS
Skrevet

7503369[/snapback]

Du tenker vel på Burning Legion da eller? :p

Orker ikke ha flere servere å forholde meg til jeg :w00t:

Skrevet

Herregud, hater nye servere. Er jo ikke noe poeng når det er så mange recommended. Bare se på Vek'nilash, Boulderfist og Jaedenar. De kom for noen måneder siden, men er rimelig døde nå. Er for mange som skal ha nye servere hele tiden fordi de ble for trege til lvl 60 på de gamle og dermed ikke kom med i de beste guildene osv. Mange rare grunner.

Skrevet (endret)

Har spilt på to av de serverene du nevnte og ingen av dem er "døde", vil heller si at mange andre servere som er "gamle" er mye mer tomme en dem.

Jeg vil ikke si at folk som reroller gjør det av grunner som "ikke kom med i de beste guildene", siden man har migrasjon nå. Mer fordi man ønsker å starte en ny main eller prøve ny klasse/faction.

Endret av cve
Skrevet

Her i gården er det sport å strate fra scratch på nye servere. Synes det er festlig, jeg. :)

Tviler på at jeg vil rolle denne gangen though, ettersom jeg har sluttet med WoW..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...