Gå til innhold

X360 på LCD monitor


ambivalens

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har noen erfaringer med å kjøre x360 på en LCD monitor? Lurer på om jeg skal skaffe meg en ca 20-22" til å extende skrivebordet fra laptopen og spille x360 på.

 

1. Hvordan blir bildet dersom man spiller x360 på en LCD som har annen native? Hva er standard oppløsning på x360? Er det noen issues med 16:9 vs 16:10?

2. Har skjermene/x360 de nødvendige kabler/innganger?

3. Er man nødt til å bytte kabler for å veksle mellom PC og x360 evt?

4. Finnes det noen gode og rimelige skjermer som kan anbefales?

5. Kan man koble x360 til PC-høyttalere?

 

Trenger ikke å kunne se TV på monitoren, da har jeg har en gammel TV på stua jeg er godt fornøyd med.

 

Og til slutt lurer jeg på om noen kan si noe om kvaliteten på antenna på x360 wireless. Får den bra mottak? Bor i en gammel bygård og noen får problemer med mottaket, men jeg har ikke noe problem med laptopen min (Dell Inspiron).

Endret av rozear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjører den på en dell 2007wfp, den har 1680x1050 som native, og max 360 kan kjøre på den er 1360x768, og det ser kjempebra ut syns jeg. (360 kan vise 1920x1080, men det er for høyt for skjermen...)

 

du må kjøpe VGA kabel for å bruke den på LCD skjerm.

 

du kan koble pc til via DVI så slipper du å bytte kabler.

 

du kan kjøpe RCA til 3.5mm minijack, så kan du koble til hvilke som helst høytallere, eller kjøpe RCA extender kabel hvis det er RCA inn på høyttalerne dine.

 

du har og optisk utgang på VGA kabelen, så du kan bruke optisk inn hvis du har det på høyttalerne.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Hei!

 

Er det noen som har noen erfaringer med å kjøre x360 på en LCD monitor? Lurer på om jeg skal skaffe meg en ca 20-22" til å extende skrivebordet fra laptopen og spille x360 på.

 

1. Hvordan blir bildet dersom man spiller x360 på en LCD som har annen native? Hva er standard oppløsning på x360? Er det noen issues med 16:9 vs 16:10?

2. Har skjermene/x360 de nødvendige kabler/innganger?

3. Er man nødt til å bytte kabler for å veksle mellom PC og x360 evt?

4. Finnes det noen gode og rimelige skjermer som kan anbefales?

5. Kan man koble x360 til PC-høyttalere?

 

Trenger ikke å kunne se TV på monitoren, da har jeg har en gammel TV på stua jeg er godt fornøyd med.

 

Og til slutt lurer jeg på om noen kan si noe om kvaliteten på antenna på x360 wireless. Får den bra mottak? Bor i en gammel bygård og noen får problemer med mottaket, men  jeg har ikke noe problem med laptopen min (Dell Inspiron).

7502474[/snapback]

 

1. Native? Jeg bruker Xbox 360 VGA HD AV-kabel.

2. Se over

3. Ikke hvis du har 2 PC-skjermer.

4. Egentlig kan du ta det billigste du finner :) Jeg fikk en 21" gratis :)

5. Jepp. I alle fall med den Xbox 360 VGA HD AV-kabelen. Jeg gjør i alle fall det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...