Gå til innhold

Nwn2: Collector key *spoiler*


Anbefalte innlegg

Skal hente nøkkelen i peisen, og henta den tomme flaska i rommet med tjenerene.... men finner ikke vann. Har en mistanke om at en vase med vann, ligger

inne på rommet med tjenere, men grafikken er ikke som den skal der inne...noen panner svever i lufta...... også klarte eg og pelme ett par fireball's inn i rommet, så kanskje den også er knust :blush:

Så kan noen bekrefte om vasen er inne på det rommet, om ikke hvor...

Er den på dette rommet, er det noen som vet "koden" til vanflaska eller nøkkelen, så eg kan jukse meg til den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal stå en diger krukke på gulvet du kan plukke opp, høyreklikke på vannkummen (*) og droppe oppi. Vips, så har du en waterfilled jar. Sjekk om den er bak døra da. Lukk døra til rommet.

 

Det skal ikke være mulig at ting er forskjellig plassert fra spill til spill, siden de bruker den samme store scriptfila uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Kjære vene, det er cirka 1000 quests igjen i spillet, bare gå vekk fra den der, da. Du taper ingenting annet enn litt XP. Du har plenty med tid på å bli lvl 20 uansett iløpet av kampanjen. Ikke sett deg fast på en liten sidequest som dette, og la det ødelegge resten av spillet for deg. Drit i den, gå videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...