Gå til innhold

FEAR server; hva trengs, systemkrav osv.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde på fraps mens jeg spilte på max settings :

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

3416,    39772,  66, 157, 85.890

Når det ikke går under 66 fps så er det vel ikke noe særlig og hente på å sette ned oppløsninga ?

7572928[/snapback]

näh jag tror inte det gör någon större skillnad... shadows och dynamic lighting däremot suger musten ur de flesta gfx:ar

Lenke til kommentar
var är servern mitjamannen :) ? jag sitter här och väntar jag...

7576673[/snapback]

eehh ja si det :blush: , nei den er nok av nå, for fortsatt ikke start på den :no:

vurderer og instalere Ubuntu på den snart håper det kan fikse endel.

kan du/noen litt om linux?

Fant forresten en annen norsk server jeg spiller på nå, den heter nordic fear ellerno, admin er Voodoo. fungerer bra :thumbup:

Lenke til kommentar

näh, länge sedan jag hackade linux... ska testa servern du snackar om :) kanske vi ses där. jag är lite upptagen av att fear ska bli större i norge, lan tävlingar och sådant... skulle väldigt gärna satt ihop ett fear lag och jonat esl och cb :) anyways, ses på servrarna :) ..peace

add: du har inte ett ip kanske :) ? hittar inte servern...

Endret av kalerv0
Lenke til kommentar

Nei har ingen IP, den var nok litt ustabil, detter tydligvis ut engang i blandt, han som lagde den var helt ny i spillet (ganske god også), han var ikke sikker på om han skulle ha den på eller ikke (tror jeg) , var vel bare en liten test ellerno.

FEAR på mini LAN er gøy, kjenner en (to) stk. til som spiller, som bor her nede, ikke så aktive dog men alltid gøy og spille uansett hvilket nivå motsatanderen er på :)

Lenke til kommentar

Nordic Fear ellerno :p jaja :D

Jeg har delvis gitt op og få den serveren i gang nå men tenkte og kanskje la hovedpcen kjøre som dedikert server noen ganger, åssen de vil gå med alle mine andre sysler vet jeg ikke så Stay tuned :thumbup:

Etter vært må jeg få gang i den andre pcen også, nesten vant til og ha en spesiell server og spille på så det er litt kjedelig og bla igjennom all driten som noen ganger er der :p

Og forresten, går det ann og kjøre dette på en Mac? fikk en smågammel G4 inn for noen dager siden og må finne på noe den kan brukes til :yes:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Typisk, jeg så editen din nå :( jaja, spiller mer imorgen

Har forresten skrudd på server-programmet på hovedpcen her nå så de som vil kan spille vidre der en liten stund utover kvelden, fredag nå så regner med den er på til rundt kl 3-4

Hadde den på tidligere i dag og det ser ut til og fungere bra å spille og hoste samtidig.

Spirre; bli med på en kamp nå? :innocent: samme nick i spillet?

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Ja, lenge siden det har skjedd noe her nå, jeg beklager at jeg har vært litt treig i svingene nå, det skyldes egentlig Gothic 3 som er såpass bra at jeg har problemer med og få spillt FEAR :blush:

Hadde nesten glemt hele greia her men har tenkt en stund på hva pokker jeg skal gjøre.

Kom vel fram til at siden XP ikke likte seg så godt kunne jeg prøve og instalere Win 2000 og se om det hjelper, jeg holder på med og skaffe det nå så alt håp er ikke borte, sliter dog litt med og finne win 2000-cden :hmm:

Skal prøve og komme med update når det er klart :yes:

Lenke til kommentar
..gothic3 :nei:  ;)

7635786[/snapback]

:p bah, Gothic er det beste innen rollespill :D

7635841[/snapback]

Gothic3 var artig de første dagene, men synest slossinga ble for lett etterhvert. Så fant jeg bare de samme tinga i alle kistene jeg åpna, de kistene som var vanskelig og åpne var det bare mer spells i etc. De virkelig gode tinga måtte jeg gjøre kjedelige main quests for å få tak i.

Lenke til kommentar

Lenge siden det har skjedd noe her nå, det beklager jeg men har hatt endel andre ting og sysle med.

Jeg fant ikke win 2k-cden så det ble det ikke noe av, xp gidder jeg ikke og prøve igjenn så jeg instalerte likegodt Ubuntu.

Håpa at alt kunne være klart i dag men nei, et uventa problem oppsto og foreldrene mine sin PC stoppa :p dum som jeg var sa jeg at de sikkert kunne låne den gamle min og dermed var den ute av rommet mitt :p jeg tviler på at den kommer til og bli borte så veldig lenge.

Det var dog et lite problem jeg støtte på, Internet fungerer ikke.

Går utifra at det er driverne til nettverks-kortet som ikke er instalert?

Noen som vet om det finnes linux-drivere til nettverkskortet i et Intel D865GBF-hovedkort?

Har ikke googla sjøl ennå men det kommer :)

Bare så det er sagt; Serveren er ikke død ennå :w00t:

litt ot:

Commi:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
prøvd de andre Gothic-spillene? G2 var rett og slett et knallbra spill jeg aldri kommer til og glemme.

Enig i at slossinga kan være enkel i G3, var veldig ufornøyd med kampsystemet til helten i begynnelsen men ble vant til det og liker det godt nå.

Fortsatt alt for enkelt og ta div npc'er da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...