Gå til innhold

BF 1942: Hakker noe sinnsykt på fullversion, men ikkje på de


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettopp skrive eit svar til Smaug sitt innlegg om å få starta BF 1942 og fant ut at eg kanskje burde legge min sak inn som eit nytt emne, for eg har eit problem sjølv med dette som eg her beskriv.

 

Dersom det er nokon som har høyrt om noko liknande av det eg beskriv her så er eg veldig glad for tips.

 

Eg har problem med at BF 1942 ikkje registrer riktig MhZ. På EaSY Info får eg beskjed om at eg har -2020 mhz. Får likevel til å starte spelet og å spele det. Har likevel store problem med at det hakker noko grusomt. Spesielt når det skjer eksplosjoner (spesielt med tanks). Veit at dette ikkje har noko med multiplayer og nett hastighet. Har testa i singelplayer og har akuratt samme problem der.

 

Det pussige med dette er at eg ikkje hadde nokon slike problem på demoen...

 

Noen som har noen ideer?

 

Takknemlig om noen hjelper meg med dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart. Jeg har 1000mhz og for min del funger spillet utmerket med alle effekter på og god oppløsning.

Har du andre programmer som er oppe og går samtidig som du spiller? Eneste gangen jeg har vært plaget av hakking hadde jeg for mange programmer oppe på en gang. Jeg er ingen ekspert på dette området, men kanskje det hjelper å kjøre regcleaner og samtidig få fjernet alle unødvendige programmer i oppstarten? Som sagt, jeg er grønn på dette, men maskinen min ble mye bedre etter en gjennomgang med regcleaner.

 

Bruker du mange mods?

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

No fant eg plutsleg ut av problemet mitt. (etter å ha lest litt på forskjellige forum-saker). Eg skrudde på "hardware aceleration" på lyden i BF1942 og ein ny verden opnar døra si for meg. Kvifor den ikkje er på som default er heilt uforståleg for meg. Takk for ditt inspel likevel!

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...