Gå til innhold

Merkelig Feil (sylvanas)


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vet ikke om dette er noen kjent bugg eller hva, men uansett:

 

Har 3 karakterer på Sylvanas, hvor 2 er i Ironforge og 1 er i Theramor. Jeg kan fint logg inn på de som er i Ironforge, men prøver jeg på den andre så blir jeg kastet tilbake til karakter valget! HVa er grunnen til at jeg kan logge inn noen, mens andre ikke? :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Vet ikke om dette er noen kjent bugg eller hva, men uansett:

 

Har 3 karakterer på Sylvanas, hvor 2 er i Ironforge og 1 er i Theramor. Jeg kan fint logg inn på de som er i Ironforge, men prøver jeg på den andre så blir jeg kastet tilbake til karakter valget! HVa er grunnen til at jeg kan logge inn noen, mens andre ikke? :s

7494669[/snapback]

 

 

Har skjedd med meg før... Funket etter noen timer ;) ligner litt på det som skjedde med folk som satt fast i BG..

Lenke til kommentar

Det er nok den nye patchen som gjør dette.

 

Har den siste uken opplevd en del DC's. Samt at jeg får DC og error melding en del ganger. Og når jeg prøver å gå inn på main så får jeg DC og samme error melding under loading. Men kan fritt logge inn på dem andre charrene mine uten problemer. restartet pc'en og alt er ok.

 

I går var jeg også i MC...sto å ventet på at raidet skulle begynne. Pluttselig kom loading screen opp. Så var jeg tilbake i SW inn. Uten å ha brukt HS elelr noe. Jeg måtte bare pent reise til MC en gang til. Tror det er BG som gjør det. Jeg slettet meg fra BG køene jeg sto i og opplevde ikke det flere ganger den kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...