Gå til innhold

En ambisiøs annonse?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Eller har dette kamera noen kvaliteter jeg ikke vet om? Arrester meg gjerne om jeg tar feil  :)

7493192[/snapback]

 

Jeg ser at det hilser "Hello" når man skrur det på. Løp og kjøp!

7673509[/snapback]

Syntes omtrent alt som blir lagt ut på finn.no er overpriset deluxe, hva med en PS3 til 15000,-?

Lenke til kommentar
Eller har dette kamera noen kvaliteter jeg ikke vet om? Arrester meg gjerne om jeg tar feil  :)

7493192[/snapback]

 

Jeg ser at det hilser "Hello" når man skrur det på. Løp og kjøp!

7673509[/snapback]

Syntes omtrent alt som blir lagt ut på finn.no er overpriset deluxe, hva med en PS3 til 15000,-?

7674133[/snapback]

Nei takk du :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, sykt!

 

Jeg vet det er en litt gammel tråd nå, men må le litt. Dette kameraet er vel 4-5 år gammelt nå, husker jeg kjøpte det mens jeg gikk på ungdomsskolen. Begynte å bli interessert i fotografering, og kjøpte dette for hardt oppsparte penger. Tror prisen var 6999 på tilbud. Når man tenker tilbake slikt ser man at det virkelig har vært en utvikling!

 

Tviler på at noen her er dumme nok til å vurdere et kjøp, men må uansett få fraråde det! I mine øyne er det et kjempekamera, jeg har brukt det på utrolig mange reiser og tatt ekstremt mange bilder med det, men kvalitetsmessig er det ikke særlig bedre enn et kamera til rundt 2000 i dag. Velvel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...