Mirawen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Da hadde jeg endelig fått i gang musikkspillingen her etter lang tid med problemer med windows media player. (Har vel to tråder om det på diskusjon.no, ingen av dem noe særlig givendes å lese.) Men så oppdager jeg til min store skuffelse at (beskyttede) wma-filer jeg har lastet ned fra cdon.no, filer jeg faktisk har betalt for, ikke er mulig å spille av i winamp. Så hva gjør jeg nå? Jeg kan jo alltids skrive dem ut på cd, og så ta dem inn igjen, men det burde være unødvendig.
Mr.Elendig Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Velkommen til DRM's vidunderlige verden. Einaste måten å ungå slike problemer på er å boikotte tjenester som leverer DRM beskytta materiale som er knytta opp til ein, eller eit fåtall, avspillere.
Mirawen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Velkommen til DRM's vidunderlige verden. Einaste måten å ungå slike problemer på er å boikotte tjenester som leverer DRM beskytta materiale som er knytta opp til ein, eller eit fåtall, avspillere. 7495759[/snapback] Oki.. Jeg får bare ta det inn på nytt fra cd-er jeg har brent til tidligere da. (Og det må jeg gjøre med media player, siden jeg ikke får vanlige mp3-filer fra winamp. Why?)
halnes1 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Kanskje du kan bruke denne http://www.soundtaxi.info/music_answers/drm_to_mp3.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå