Gå til innhold

Mobil til mor - lik N6230

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser etter ny telefon til modern... Hun har nå en N6230i, og er veldig fornøyd med den.. Men den begynner å bli sliten.. Skulle derfor hatt en som ligner litt på den, ikke utseende-messig, men funksjonsmessig... At menyer, knapper osv er relativt likt... Hun vil ikke begynne å lære noe nytt...

Har sett på klapp-/skyvetelefonene i 61-serien.. kan det være noe?

Takker for svar :)

Endret av kakemonster7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skriver at den begynner å bli sliten, hva med å friske den opp i stedet for å kjøpe ny?

oppdatere firmware, sette inn et minnekort slik at hun kan høre på mp3, kjøpe nytt deksel og tastatur (200,- totalt hos mytrendyphone, de har også skjermbeskytter til den telefon)

har selv 6230i og har gjort dette, den er i fin form nå :)

forøvrig: 6233 synes jeg har ekle taster og er altfor stor

Skrevet

Ja, det er den telefon jeg vil påstå man får desidert mest for pengene på.. Jobber på elkjøp og har mange kunder som trekker mot den.. Liker å anbefalle den. Pappa kjøper en til mamma til jul ;)

Skrevet
forøvrig: 6233 synes jeg har ekle taster og er altfor stor

7523335[/snapback]

Ahhh sprøyt, Det er en flott telefon med deilige taster, men husk å kjøp med et større minnekort :thumbup:

Skrevet (endret)

Hmm.. Da ser det ut til at det står mellom 6233 og 6131.. Må se litt på dem i butikken, ikke bare på nettet... :)

Da ble det 6233, da det var den eneste av de to, som de hadde både på elkjøp og ekspert... :)

Endret av kakemonster7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...