Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor-Begrenset adgang internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde det samme problemet selv for ikke så lenge siden. Scanna med Norton Antivirus og trendmicro sin housecall funksjon på nettet, og fant INGEN ting. Hadde da maksa linja opp og ned over en lengre periode. Så tror det var et lite hint om at jeg måtte ta det rolig med nedlastninger. Eller så kan det hende at siden jeg hadde konstant trafikk og at telenor oppfattet dette som spam elns.

 

jeg bare svarte på mailen jeg fikk at jeg hadde scanna pcen med alle tenkelige antivirus program og adaware programmer.. og så låste de den opp like etterpå

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva som gjorde det da,var så dum jeg trykte på MSN viruset,så vi lasta ned virusprogrammet og fikk vekk dette,men i tillegg ble den maskina formatert,fordi den var så treg,noe den var fra før da,etter det var den mye raskere,så merka broren min at WOW ikke funka på maskina,etter det var det merka vi det på nedlastingen,men de har sagt de skal sende e-post 2 ganger nå og har ikke gjort det,så lurer på å ringe inn til 820 nummeret deres og klage hvis de ikke svarer på e-posten jeg sendte,gir den til i morgen etter skole,etter det ringer jeg inn og klager

Endret av Alucard90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...