Gå til innhold

Portrett av Lena /Test av ny plug-in


dynamic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gærnt utgangspunkt, men "diffuse glow"-looken kan kanskje være litt mye. Det som gjør at det ikke flyter som portrettbilde i seg selv er det ukomfortable ansiktsuttrykket, så med mindre det er faktisk sånn hun vanligvis er ville jeg ha prøvd med ligndende oppsett igjen.

 

Edit: Oj. Jeg så det ikke på laptopen, men hva du enn har gjort for å lysne venstresiden har ikke funket, og man ser hvite felter og streker. Personlig bruker jeg masker og curves for å selektivt lysne opp et område.

Endret av CWalken
Lenke til kommentar

Takk for kommentar CWalken!

Ansiktsuttrykket er "normalt" om jeg skal si det sånn. Det er slik hun smiler.

Det med feltet til venstre skjønner jeg ikke helt hva du mener med hvite felter og streker. Jeg kan ikke se det selv.

 

Men her er et annet bilde som jeg ble mer fornøyd med, selv om gjenspeilet i øyet ikke er så bra.

post-73295-1165941087_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det med feltet til venstre skjønner jeg ikke helt hva du mener med hvite felter og streker. Jeg kan ikke se det selv.

7485453[/snapback]

Jo jeg ser det jeg også. Er skjermen din kalibrert i mørkeste laget er de ikke så lett å få øye på, men øker man brightness på hele bildet blir de mer synlig. Se vedlegg. Ellers synes jeg ikke det var noe unaturlig med ansiktsutrykket. Likte begge bildene godt. Søt jente. :)

 

post-90344-1165943151_thumb.jpg

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...