bursdagsbarnet Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei. Er 16 - snart 17, og tenker på en ny mobil til jul (mistet den forrige i kaffen min..) Hadde Samsung SGH - E530 og var veldig fornøyd med denne! Jeg ønsker en ny telefon. De jeg har fyllt ut et nei med, er ikke et "must" Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: Nei -EDGE: Nei -Email klient: Nei Form: -Klapp, litt smal og og liten -Vekt: IKKE tung. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei, må ikke Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelsen på skjermen: Ganske stor, hvertfall ikke liten, heller stor. -Touchscreen:Nei Pris: Kan bruke opp til 3000 kr.. Med abonnementsbinding): Nei. Har abonnement fra før. Diverse: -Merke: Helt samme, men ikke Sony Ericsson -Kamera: Ja -Videokamera: Nei (er greit med..) -Symbian: Nei -Infrarød port:Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Plass til en del, men ikke noe ekstremt mye. -Minnekort?: Samme, ja/nei -MP3: Ja, helst. -Radio: Nei, må ikke -UMTS: Nei -Triband: Nei -wLAN: Nei -Batterilevetid: "Viktig/ikke viktig. Burde holde noen dager hvertfall! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, ringing & noe bilder ved anledninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå