Gå til innhold

Gothic 2: Hvor er Marcos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg har fått i oppdrag av Lord Garond å få rapport fra alle gruvene, men i den ene gruven får jeg beskjed om at Paladinen Marcos og noen andre har tatt med seg oren, de skulle gå over den frosne elven å ankomme borgen fra vest. Når jeg går den angitte veien finner jeg en død Man-At-Arms og en død arbeider, men ingen ore og ingen død Marcos . Er det noen som kan fortelle meg hvor Marcos og oren er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Marcos er å finne i en hule bak ei jakthytte ikke langt fra borgen, er ikke sikker på himmelretningen men hytta ligger rett med veien inn til sumpen

Endret av Pibeba
Skrevet (endret)

oldworld_teachers.jpg

Han er rett med 8-tallet. Tallet står riktig nok for Talbin, som er rett ovenfor. For å komme til Talbin må man komme fra elven rett over og gå nedover. For å komme til Marcos må man følge den stien nedenfor (enten komme fra Slottet til øst, fra Isområdet til vest eller fra Xardas gamle tårn til syd) helt til man kommer til den røde byggningen man ser ved 8-tallet. Han er bak byggningen i en hule.

Endret av Scarface^
Skrevet

Ok ett spørsmål til: Hva må jeg gjøre for at xardas skal gå ut i skogen og være med på eye of innos ritualet?

Han sier jeg må skaffe bedre rustning, det jeg har nå er en heavy milita armour.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...