Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Deltaservice nå?


sneilerts

Anbefalte innlegg

Displayet på min N80 begynte å flimre, for å deretter gå helt i hvitt. Den ble levert til Lefdal Tiller tirsdag 5. desember og skulle sendes videre til Deltaservice. Nå klarte selvfølgelig noldusene hos Lefdal tydeligvis ikke å sende mobilen før fredag 8. desember i følge http://customer.emrox.net , og etter det har det ikke skjedd noe. Hvor lang tid vil det ta før Deltaservice registrerer den inn - og hvor lang tid bruker Deltaservice på å reparere mobiltelefoner for tiden?

 

Jeg fikk en Siemens A70 som lånetelefon. Den mest ubrukelige telefonen jeg noen gang har vært i befatning med, og jeg trenger virkelig å få tilbake min N80 sporenstreks!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min erfaring er at deltaservice ligger på rundt 10-14 dager for tiden. Men det varierer veldig... (10-14 dager inkl. postgang altså)

7493465[/snapback]

Regner man helger inn i de 10-14 dagene, eller er det snakk om 10-14 virkedager?

 

Fremdeles står det ingen ting på http://customer.emrox.net - burde det ikke i det minste stått at de har mottatt den? Hos meg står det 'Left store 2006-12-08'...

 

Nå vet jeg at jeg får de fleste forhandlere mot meg når jeg sier at jeg ikke er fornøyd med lånemobilen jeg har fått, men mitt primærbruksområde er faktisk datatrafikk - og jeg er avhengig av EDGE/3G. Det møtte jeg null forståelse for hos Lefdal... De mener at jeg bruker telefonen til å ringe eller sende tekstmelding.

 

Men, takk for svar!

Lenke til kommentar
Deltaservice har sitt eget servicesystem såvidt jeg vet. Dermed vil ikke telefonen bli registrert som mottatt av verkstedet i emrox. neste statusoppdatering vil derfor være når den ankommer butikken igjen:)

Akkurat - det var på en måte litt betryggende!

 

Jeg gidder ikke diskutere lånetelefoner så den delen hopper jeg glatt over :)

Forståelig! ;)

Lenke til kommentar
I morgen har det gått 2 uker siden jeg leverte den inn. Fyren på Lefdal sa at det ville ta 1-2 uker, og jeg begynner å bli fryktelig frustrert. Hvordan er lovverket - hvor lang tid må man finne seg i at en forhandler bruker på å reparere en telefon?

7531536[/snapback]

3-4 uker kan også regnes som normal tid... Desverre så sier lovverket kun "innen rimelig tid" og det er tolket til 3-4 uker.

Lenke til kommentar
I morgen har det gått 2 uker siden jeg leverte den inn. Fyren på Lefdal sa at det ville ta 1-2 uker, og jeg begynner å bli fryktelig frustrert. Hvordan er lovverket - hvor lang tid må man finne seg i at en forhandler bruker på å reparere en telefon?

7531536[/snapback]

3-4 uker kan også regnes som normal tid... Desverre så sier lovverket kun "innen rimelig tid" og det er tolket til 3-4 uker.

7531583[/snapback]

 

ring deltaservice og spør hvor lenge den blir borte da, tlf er 32 24 28 70. hvis den ikke blir ferdig før jul så hadde jeg bedt lefdal pent om ikke de hadde en annen lånetlf til deg i og med at du ikke fikk din før etter jul, og de sa at det ikke kom til å ta så veldig lang tid. er de noenlunde serviceinnstilt så gjør de det for deg såfremt du spør pent.

Lenke til kommentar

Han har jo "krav" på lånetelefon hvis det tar så lang tid. Dette er så fremt det ikke kan sies å være en vesentlig kostnad for selger. For lefdal som er så store, kan de i verste fall ta en ny billigtelefon, noe som koster de 3-400 kroner. De får jo også brukt den senere som utlånstelefon, ergo ingen vesentlig kostnad :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da kom telefonen omsider tilbake.

1. Det er en diger fettflekk (fingermerke) på innsiden av displayet. Denne var der ikke da jeg sendte inn telefonen.

2. Det er masse støv på innsiden av displayet. Dette var heller ikke der da jeg sendte inn telefonen.

3. Det er mye mer slark i telefonen nå enn da jeg sendte den inn. Det skrangler skikkelig når det ringer dersom den står på vibrasjon.

 

Hva gjør jeg/har jeg krav på nå? Jeg er lite lysten på 4 nye uker uten N80en min.

Lenke til kommentar
Da kom telefonen omsider tilbake.

1. Det er en diger fettflekk (fingermerke) på innsiden av displayet. Denne var der ikke da jeg sendte inn telefonen.

2. Det er masse støv på innsiden av displayet. Dette var heller ikke der da jeg sendte inn telefonen.

3. Det er mye mer slark i telefonen nå enn da jeg sendte den inn. Det skrangler skikkelig når det ringer dersom den står på  vibrasjon.

 

Hva gjør jeg/har jeg krav på nå? Jeg er lite lysten på 4 nye uker uten N80en min.

7639727[/snapback]

 

Av flere tusen telefoner jeg har mottat fra serviceverksted, har jeg aldri opplevd noe slikt som du beskriver. Enten har du fått feil telefon tilbake, eller så tar du hardt i.

Lenke til kommentar
Da kom telefonen omsider tilbake.

1. Det er en diger fettflekk (fingermerke) på innsiden av displayet. Denne var der ikke da jeg sendte inn telefonen.

2. Det er masse støv på innsiden av displayet. Dette var heller ikke der da jeg sendte inn telefonen.

3. Det er mye mer slark i telefonen nå enn da jeg sendte den inn. Det skrangler skikkelig når det ringer dersom den står på  vibrasjon.

 

Hva gjør jeg/har jeg krav på nå? Jeg er lite lysten på 4 nye uker uten N80en min.

7639727[/snapback]

 

Av flere tusen telefoner jeg har mottat fra serviceverksted, har jeg aldri opplevd noe slikt som du beskriver. Enten har du fått feil telefon tilbake, eller så tar du hardt i.

7640825[/snapback]

 

haha, ja det der var litt spesielt om det er slikt du forespeiler. Ta det opp med butikken du leverte den inn til, forutsatt at det er innen rimelig tid i etterkant av serviceutleveringen. Tror det kan virke som du har fått gal telefon, sjekk opp IMEI mot det du har på kjøpskvitteringen din dersom du er i tvil.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest Slettet+6132

tenke jeg skulle dele min erfaring med Deltaservice..

 

Registrert 20.Jul.2010

Sendt verksted 28.Jul.2010

Mottatt verksted 29.Jul.2010

Påbegynt 09.Aug.2010

Ferdig 24.Aug.2010

 

så over en månde... men igjen litt tregere om sommerern en vanlig selvfølgelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...