Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16år og hatt samleie med henne


Gjest 1 date

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja du sier i grunn noe der. Lurer på hvor mange som er fornuftige nok til å tenker slik? De fleste stoler vel kanskje for blindt på den de er sammen med?

7484365[/snapback]

Det er vel ikke snakk om å stole på. Jenter kan få f.eks soppinfeksjon helt av seg selv. Det skjer, å da må man sjekke seg. Det er jo ikke sånn at jeg tror hun jeg har sex med driver å flyr på andre folk fordi om jeg sjekker meg.

 

Isåfall har du missforstått noe kalt tillitt her i livet.

Lenke til kommentar

Vel, hvor vidt Neppe tester seg selv er jo neppe jeg intresert i ( tihi, nicket kom igjen i settningen ;D ;P )

 

Men det blir både Kino OG pizza. Takk til han som sa det på S 1 !

Får håpe det går bra.. begynner med Kino og avslutter senere ved Pizza, på den måten så har man noe å spøke om ( vi skal se på Borat ) og snakke om.

 

Jeg trenger noe å snakke om.. hun er veldig hygglig , så tror det skal gå greit.. + at hun har hatt en hard fortid med kjæreste, stakkar ass.. Men et spm..

 

Jeg tenker mye på henne, når jeg ser bilder av henne blir jeg glad, når jeg ligger i senga og ser meldinger av henne som hun sendte for for 1-2 dager siden, så føler jeg meg på en måte hel.. Blodig snålt.. Er det veldig normalt ?

Lenke til kommentar
Vel, hvor vidt Neppe tester seg selv er jo neppe jeg intresert i ( tihi, nicket kom igjen i settningen ;D ;P )

 

Men det blir både Kino OG pizza. Takk til han som sa det på S 1 !

Får håpe det går bra.. begynner med Kino og avslutter senere ved Pizza, på den måten så har man noe å spøke om ( vi skal se på Borat ) og snakke om.

 

Jeg trenger noe å snakke om.. hun er veldig hygglig , så tror det skal gå greit.. + at hun har hatt en hard fortid med kjæreste, stakkar ass.. Men et spm..

 

Jeg tenker mye på henne, når jeg ser bilder av henne blir jeg glad, når jeg ligger i senga og ser meldinger av henne som hun sendte for for 1-2 dager siden, så føler jeg meg på en måte hel.. Blodig snålt.. Er det veldig normalt ?

7485102[/snapback]

Helt normalt :) Det trenger du ikke å være redd for. Kanksje du bare holder på å bli forelsket eller noe... ^^ Når jeg liker noen kan jeg sitte å smile for meg selv på bussen bare med tanken.

 

Diagnose: Frisk!

 

Jeg klarer ikke lese meldinger som jeg selv har sendt i ettertid, da jeg ikke husker hva dumt jeg kan ha sagt ungår jeg sånn :blush:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...