dup Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Jeg er med i en quiz, og trenger deres hjelp til dagens spørsmål! (Er lov til å bruke hjelpemidler ) Hvilket spill er det dere kan se på skjermen nede til høyre? http://img227.imageshack.us/my.php?image=julekalenderqn4.jpg Håper på rask hjelp her!
Piratpjokken Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Den var teit! Kort og godt: TEIT! Nesten like teit som meg.. Jeg har ikke svar på spørsmålet, men hvorfor er det farget rødt på skjermen? Og hva slags quiz var det?
dup Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Den var teit! Kort og godt: TEIT! Nesten like teit som meg.. Jeg har ikke svar på spørsmålet, men hvorfor er det farget rødt på skjermen? Og hva slags quiz var det? 7479574[/snapback] Hehe! Det er jo poenget! Man skal finne det ut fra det "kartet" i høyre hjørne på skjermen (hvor det ikke er rødt ) (men nå er fristen ute ... )
Bata Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet... Det kartet virker som det hører til wolfenstein eneny territory! Det KAN være vanlig return to....
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Tja, ved første øyenkast så det faktisk ut som radaren i Runescape
dup Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg kan jo oppklare mysteriumet for dere! Riktig svar var som Strindmo sier; wolfenstein enemy territory! Jeg svarte desverre GTA.. Endret 13. desember 2006 av dup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå