Fjernkontroll1 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 noen som hveit om en side der jeg kan laste ned save files til underground 2... helst 100% ferdig.. eller noen som kan sende meg en på mail eller noe? Emnetittelen er endra så den betre viser kva tråden faktisk handlar om.-ttt
-=CH=- Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 ja det skal gå ann det. bare finn en cheat side hvor du kan downloade det, så legger du det i "mine dokumenter" hvor savene dine ligger
Fjernkontroll1 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 jeg finner nesten ingen sider der det er noe download.... fant en tysk en, men den er litt mongo inne på spillet...klikker da jeg skal skifte bil...
-sparks- Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 denne burde fungere: http://nfscars.net/file.php?do=info§ion=nfs8&id=5188
Fløffy Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 ja det skal gå ann det. bare finn en cheat side hvor du kan downloade det, så legger du det i "mine dokumenter" hvor savene dine ligger 7482204[/snapback] finner ikkje savene i mine dokumenter..
ttt Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Save-fila ligg under: «C:\Documents and Settings\*Din brukar*\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2», noko ein kan finne ut ved å søke på forumet. Eit konkret spørsmål som det trådstartar stiller høyrer heime under "Spørsmål og svar". Tråden flyttast dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå