Gå til innhold

Hvilken rank har du på BF 2142?

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla

lurer på hvilken rank dere har på BF 2142. Selv har jeg ikke så forferdelig mye, har vært lite spilling en periode før jeg begynte igjen forrige uke. LINK

Bare sleng meg på buddylisten hvis dere vil også, trenger litt norske folk der og. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Shadow-Fox

Er ikke verdens beste og spiller kun når jeg har litt tid, sånn som noen timer i helgene. Ingen fordommer takk!  :tease:

Bare å legge til for den som vil! :D

7479337[/snapback]

ikke dårlig det der da, har enda mindre jeg da, men jeg har spilt lite og da. Må pøve å spille litt mer nå, å få litt flere unlocks. :) Men jeg har en gullmedalje da. :)

Endret av Brian_N
Skrevet

RexLupum

Har ikke spilt så mye i det siste, men blir nok endel mer i juletiden (hvis jeg klarer å løsrive meg fra Zelda og Wii :D)

Legg meg gjerne til i buddy list, moro å spille med nordmenn :) Har ingen klan, så spiller uten noe tag.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

kaysindre_

Folk kan bare legge meg til :D

Noen ganger så spiller jeg med [CAD] clan tag foran, men det gjør jeg bare fordi Ctrl alt del tegneserien oppfordret til det :p

Er nå for øyeblikket Master Sergeant Gold

Har endelig lært meg svake punkt på tanks og battlewalkers :ph34r:

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet
det har skjedd med meg også! :cry:

Utrolig irriterende! :wallbash:

7491664[/snapback]

dette skjedde med meg også nå, har lagt til noen nå da så skal se om det funker.

kaysindre_: fikk meldinga di og alt, men du ble ikke lagt inn på lista, sende en ny forespørsel til deg istedet jeg no da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...