Kaste Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 heihei, lenge siden sist jeg var her:p men nå, to bissnis: jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litte granne, jeg har nemelig en celeron (helt vanlig(håpløs ) ) og jeg lurte om noen av dere kan hjelpe meg lite, nemelig: hjelpe meg med å klokke denne, tenker å klokke den til vel, noe rundt 3 ghz, dette er forsåvidt en prosjekt pc og jeg er åpen for alle forslag som kan øke ytelsen på den:P Hilsen Øyvind Tha man
-Shark- Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Kanskje starte med å nevne HW? Hva har du gjort? Søker du, finner du en flott Overklokkingsguide her på forumet..!
Kaste Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Kanskje starte med å nevne HW? Hva har du gjort? Søker du, finner du en flott Overklokkingsguide her på forumet..! 7478262[/snapback] Celeron 2,8 Ghz Ram: 768mb Xp alt stock, ikke gjort en skit
-Shark- Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Kanskje starte med å nevne HW? Hva har du gjort? Søker du, finner du en flott Overklokkingsguide her på forumet..! 7478262[/snapback] Celeron 2,8 Ghz Ram: 768mb Xp alt stock, ikke gjort en skit 7478335[/snapback] Ok.. Versigod, Her har du noe å lese på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå