Gå til innhold

SEINFELD - The Movie

CrowaX

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da var den på nett. Skulle det være noe feil eller problemer med ned lastningene så si ifra :)

Downloads:

xxxxx

xxxxx

Endret av CrowaX
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noe feil ute og går her. Først og fremst får jeg ikke lastet ned del 2 i det hele tatt, og det står at del 1 bare tar 11mb, noe som må være umulig. Videoen starter på nytt etter ca 20 sekunder.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Noe feil ute og går her. Først og fremst får jeg ikke lastet ned del 2 i det hele tatt, og det står at del 1 bare tar 11mb, noe som må være umulig. Videoen starter på nytt etter ca 20 sekunder.

7951096[/snapback]

Wtf, dette må jeg få sjekket og fikset!

Gjest medlem-105082
Skrevet

7951096[/snapback]

Wtf, dette må jeg få sjekket og fikset!

7951278[/snapback]

Hvordan går det?

Skrevet

Ikke bra. Jeg finner ikke ut hvorfor feilen oppstår. Så jeg planelegger å legge det hele på is. Noen timers klipping rett i søpla, men men... sånt skjer.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Nei, nå kan jeg ikke noe med torrents og slikt. Det blir for mye for meg å sette meg i. Jeg vet heller ikke om noen andre steder enn home.no til å laste opp på så da blir det ikke noe av det. :\

Skrevet

Minner om at link til kopibeskyttet materiale IKKE er tillatt å publisere på forumet. Det bryter også med norsk lov.

Dere kan gjerne fortsette å diskutere selve filmen, men kommer trådstarter med link til hvor filmen kan lastes ned fra, vil linken fjernes, trådstarter får advarsel og tråden stenges.

Beklager, men vi er nødt til å passe på at norsk lov følges på forumet. Det står også klart og tydelig i retningslinjene at vi ikke aksepterer dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...