Gå til innhold

chamorros gosu UI


Anbefalte innlegg

Bruker denne selv nå , men holder fortsatt på å fikse på den:P

Lurer på eit par ting her... Korleis fikse større skrift, eg har også noen potions greier nede i venstre hjørne som ikkje vil flyttes og korleis får man til slikt svart greie rundt tekstene som du, Darkrevan har?

7545977[/snapback]

 

To ting kan jeg hjelpe med fra jobben.

 

Sansyneligvis er potion baren du har nede i venstre hjørne "Autobar" addonet.

Prøv å gå inn på den og sett den lodrett. Da skal du få tak i den og få flytta på den. Meget fin addon, den linker opp alt du har av mat, pots og slikt du kan bruke.

Kan du conjure mat og slikt legger det seg også der + hs og mount.

 

Det svarte feltet jeg har nederst er noe jeg eksperimenterte med.

Satt opp 3 chattebokser, og gjorde bakgrunnen på dem sorte.

Boksen jeg har i midten har jeg fjerna alle kanaler på så det ikke kommer tekst der. Alle actionbars og andre ting kan brukes med den som bakgrunn. :)

 

Håper det var til hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å få disse gjennomsiktige vinduene ikke gjennomsiktig for å si

det slik? Questvindu etc.  Evt hvor i Ui`en fikser man på det?  :hmm:

7547662[/snapback]

 

Jeg likte dem veldig godt slik, dem er ikke gjennomsiktige hos meg.

Derfor har jeg ikke sjekket hvordan man gjør noe med det in game.

 

Sjekket for deg fra jobben, og fant ut hvilken addon det må være.

 

Skinner - Replaces the default blizzard background for your chat, bags, tooltip, and much more

 

Prøv den. :)

 

Edit: Lister opp addonsa som er i pakka her.

Les om hvert addon så finner dere sikkert ut mere selv, og slipper vente på meg titter innom her. :)

 

Chamorro's Gosu UI ** Designed for 1280 x 1024 resolutions. This UI is made for two reason: functionality and sexyness.

 

Before installing make sure you backup all folders you are editing with i.e. WTF, and AddOns.

 

Almost all the addons used are -Ace 2- and fully updated as of 12/07/06. This provides tremendous customization ingame and an extremely low usage of memory. The built-in Fubar addon Deuce Commander controls every addon you have, and lets you view their options and configure them as you please instead of typing their config commands. It also allows you to disable any addon. Fubar is used to control all my addons that normally would be on my minimap.

 

**ItemRack is also used as a trinket menu. Trinkets can be keybound under key bindings. **By default I have SWStats and KLHThreatMeter off, unless im going to raid i turn them on through the MCP in fubar and /console reloadui

 

Addon list:

 

AutoProfit - Automatically sells greys in your inventory.

 

Cartogropher - Tweaked out map addon.

 

Bartender3 - Manages action bars, stance bars, menu and bag bars.

 

BugGrabber + Bugsack - Catches all annoying errors that may come up from your addons and places them on a fubar tab for later viewing.

 

ag_UnitFrames - Sleek Unitframes and Raidframes combo. Fully customizable with multiple textures. Alt + RightClick to modify settings.

 

BanzaiAlert - Option to alert you when you have/lose aggro by message and/or sound.

 

oRA2 - Optimized Raid Assist.

 

BigWigs - Boss mods w/ timers, bars, and annoucements. -NefCount + Thaddius Arrows.

 

Deuce Commander - Controls your addons ingame through a fubar tab. Allows you to config all your addons without having to type the config commands out.

 

Fubar - Similar to titan but more customizable.

 

ItemRack - Handles all your gear sets.

 

ErrorMonster - Removes useless messages shown in red like "You do not have enough energy, You cannnot do that right now" and such.

 

GMail - Adds a Mass mail tab. Also allows for multiple mail selection and opening.

 

SimpleCombatLog - SimpleCombatLog transforms your combat into really beautiful, super functional, fully colorized, highly configurable text!

 

Skinner - Replaces the default blizzard background for your chat, bags, tooltip, and much more.

 

KLHThreatMeter - Monitors raid aggro.

 

SCT(Scrolling Combat Text) - Adds combat log actions above your head.

 

simpleMinimap - Handles your minimap. Enables it to be square. Hide/Show all things.

 

SW_Stats2 - Monitors player/raid DPS/Healing/Overhealing and prints it out to any desired place.

 

TinyTip - Extremely Customizable Tooltip. I mainly use to see who my target is targetting without actually selecting them.

 

WitchHunt - Advanced Spell Alert.

 

XRS(XRaidStatus) - Similar to CT Raid Status frame. XRaidStatus is a tool for raid leaders and members who don't want to use raid frames because they aren't in need of them (melees, caster etc.).

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg vekk den som er innringet?addonfd7.th.jpg]bilde[/url]

 

EDIT: får ikke fiksa sånn at jeg kan vise bilde. Men det er iallefall en rubrikk midt på skjermen som er utrolig plagsom, det er en attack button, selv om jeg har den fra før av. Prøver å disable alle barene på bartender,men den er ikke der. Noen som kan hjelpe meg?

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar

Da du bruker Bartender og lukker opp bars. Blir den saken du beskriver grønn eller rød av farge da? Om ikke så er det ikke en del av Bartender addonet.

Synd ikke bilde virker, er vanskelig for meg å si hva det kan være uten å se det helt klart.

 

Grønne bars i Bartender er aktive bars.

Røde innaktive (disabled)

Lenke til kommentar
Er det mulig å få disse gjennomsiktige vinduene ikke gjennomsiktig for å si

det slik? Questvindu etc.  Evt hvor i Ui`en fikser man på det?  :hmm:

7547662[/snapback]

 

Jeg likte dem veldig godt slik, dem er ikke gjennomsiktige hos meg.

Derfor har jeg ikke sjekket hvordan man gjør noe med det in game.

 

Sjekket for deg fra jobben, og fant ut hvilken addon det må være.

 

Skinner - Replaces the default blizzard background for your chat, bags, tooltip, and much more

 

Prøv den. :)

 

7547817[/snapback]

 

 

Takker så utrolig mye for en kjempegod hjelp Darkrevan. Helt toppers :thumbup::thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar
Da du bruker Bartender og lukker opp bars. Blir den saken du beskriver grønn eller rød av farge da? Om ikke så er det ikke en del av Bartender addonet.

Synd ikke bilde virker, er vanskelig for meg å si hva det kan være uten å se det helt klart.

 

Grønne bars i Bartender er aktive bars.

Røde innaktive (disabled)

7547989[/snapback]

 

 

Nvm var vist ikke der når jeg relogga;) Merry Christmas Darkrevan;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...