Gå til innhold

chamorros gosu UI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakk ut fila.

Tøm interface/addon mappa i wow directory, og slett WDB + WTF mappa.

Kopier så alle addona som du har pakket ut rett inn i addonmappa til wow.

Så er det bare å starte opp wow.

 

Alt som er i denne pakka er veldig enkelt å sette opp. Bartender 3 for eks. som fikser på actionbars må være noe av det beste jeg har testa. Både med funksjoner og enkeltheten med å sette dem opp.

 

Edit: ja, alt følger med. Du må jo sette opp noe manulet, men det går jo på smak og behag hvordan du vil ha det.

Det fine med uiet her er at alt er veldig enkelt. Enda viktigere det er ikke fult av feil. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Kan kjøres på alle oppløsninger tror jeg, bruker selv 1600x1200.

Med litt justeringer fungerer det fint.

 

Man kan også bruke andre addons ved siden av. Fungerer helt fint det.

Jeg bruker selv trinket meny og noen andre addons ved siden av pakka.

 

WTF mappa slenger du bare inn i wow mappa. Er du usikker på hvor den er og har sletta den så restart bare wow. Første gangen du logger deg på wow lastes mappene automatisk. :)

 

Her kan dere få se hvordan uiet ser ut hos meg.

Lenke til kommentar

Ok, trenger hjelp her.. For det første så står det noe som heter cooldown monitor på på skjermen.. hvordan får jeg dette bort? Så skulle jeg gjerne hatt litt anderledes portrait, siden den jeg har er en grønn liten stygg greie. samme med Target portrait. Så kommer det en liten casting bar under portraiten min. selvom det ikke er meg som gjør noe. hvordan får jeg det bort?

Lenke til kommentar

For å få bort det du lurer på gå inn på Combat, Chronometer først. Sett op anchor. Da kan du flytte den rundt. Samme med Anatogonist. Det er caster bars ovenfor og nedenfor. Default plasserer dem seg i midten. :)

 

Så til party frames. Da går du inn på AG unitframes og tar configure. Der finner du nok ut hva du skal gjøre. :thumbup:

 

Alt velger du fra Deuce commander menyen.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg har også begynt å bruke denne Ui`en her. Uvant men tilvenner meg og lærer den mer og mer. MEN en ting finner jeg IKKE ut av. Når man åpner questlogvindu, spellbookvindu etc. Så er dem gjennomsiktig/transperant. Går det an å gjøre noe med?

Slik at dem IKKE er gjennomsiktig? Akkurat det irriterer meg "grønn" :p

 

Mvh

KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...