Gå til innhold

Compal/ multinote hel 80 og touchpad

jaw9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har problemer med touchpad-driveren til denne en mnd gamle maskinen? Jeg opplever at scroll ikke fungerer sammen med "ikke-microsoft"-applikasjoner og at musen kan hoppe litt hvor som helst på skjermen. Utrolig irriterende når jeg bare bruker maskinen til surfing, jobbing og småting. Har forsøkt å legge inn ny driver uten at problemet forsvinner. Tips?

tror touchpad er av merke Elantech

tips mottas med takk

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere enn meg som har problemer med touchpad-driveren til denne en mnd gamle maskinen? Jeg opplever at scroll ikke fungerer sammen med "ikke-microsoft"-applikasjoner og at musen kan hoppe litt hvor som helst på skjermen. Utrolig irriterende når jeg bare bruker maskinen til surfing, jobbing og småting. Har forsøkt å legge inn ny driver uten at problemet forsvinner. Tips?

tror touchpad er av merke Elantech

tips mottas med takk

7470617[/snapback]

Har hatt samme problemet med denne ellers supre maskina. Har søkt en del på nettet etter løsninger, men funnet at det beste er å bruke standard XP-drivere til touchpaden. Mister en del funksjoner som er mulige med Elantech-driverne, men scrolle-problemet blir i hvert fall borte, og det er det viktigste til min bruk.

Andre mer konstruktive løsninger vil jeg også være interessert i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...