Gå til innhold

Å falle gjennom verdenen


Anbefalte innlegg

Dette har skjedd meg 6 ganger nå, i løpet av kort tid (10-12 minutter). Alle sammen i Un'goro krater.

 

Folka i General Chat mener at dette har skjedd siden den nye patchen, og mener på at det har noe med lag å gjøre. Men jeg sitter der med ca. 125 ms. En annen hadde 560 og har ikke falt igjennom verden en gang.

 

Siste gangen, så fulgte jeg partymedlemmet mitt, og jeg så han falle ned gjennom "hullet" og "poppa" tilbake og fortsatte. Mens jeg, på follow, falt ned igjennom...

 

Utstyret mitt må jo være rimelig herpa...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har skjedd meg 6 ganger nå, i løpet av kort tid (10-12 minutter). Alle sammen i Un'goro krater.

 

Folka i General Chat mener at dette har skjedd siden den nye patchen, og mener på at det har noe med lag å gjøre. Men jeg sitter der med ca. 125 ms. En annen hadde 560 og har ikke falt igjennom verden en gang.

 

Siste gangen, så fulgte jeg partymedlemmet mitt, og jeg så han falle ned gjennom "hullet" og "poppa" tilbake og fortsatte. Mens jeg, på follow, falt ned igjennom...

 

Utstyret mitt må jo være rimelig herpa...?

7468620[/snapback]

Datt gjennom fra zeppelinen jeg, dagen etter patchen. Spillet crasha da jeg prøvde å logge på, men en GM fiksa det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...