oappelgren Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Noen som vet om et brennerprogram som automatisk kalkulerer og fordeler en haug med filer på rett antall cd/dvd plater? Jeg har ca 40 gig med bilder på en ekstern hd som jeg skal brenne ut, men for å slippe å gå i surr med hvilke mapper jeg har lagt til en cd, hvem skal på neste osv. Jeg jakter altså på noe som bare sier sett inn neste cd og fortsetter. Endret 10. desember 2006 av oappelgren
Lukilock Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 du kan lage en RAR fil, med WINRAR. Den fordeler på CD, DVD, OSV.. Sempron
oappelgren Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 du kan lage en RAR fil, med WINRAR. Den fordeler på CD, DVD, OSV.. Sempron 7468616[/snapback] er det tilsvarende en zip? Eller endrer den filformatet på filene? For de må brenness i opprinnelig format for at mottakeren skal kunne skjønne noe av det
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 er det tilsvarende en zip? Eller endrer den filformatet på filene? For de må brenness i opprinnelig format for at mottakeren skal kunne skjønne noe av det 7473237[/snapback] RAr er noe lignende Zip ja. den største forskjellen er at du med RAR kan angi størelsen på den pakkede filen. (hvis du feks angir at hver fil skal være 4,7 GB pakker programmet alle bildene i filer på 4.7 GB til alle er pakket). personlig har jeg aldri vært borte i et program slik du etterspør men det skulle ikk eforundre meg om det finnes.
oappelgren Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Roxoi toast 7 platinium eller noe skryter av å ha funksjonen har jeg funnet ut. Men jeg satser på din løsning jeg, for den koster ikke skjorta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå