metropol Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Plutselig har USB grensesnittet begynt å fungerer veeeeeeldig tregt. Hvordan får jeg ordnet opp i dette. Har sjekket rundt om det er noen nye drivere jeg bør installere, men er også litt engstelig med bare å laste noe tilfeldig fra Internett. Bør jeg avinstallere USB, også installere dette på nytt. Eller hva tror ekspertene i dette forum?? Takker for innspill
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Du kan se i enhetsbehandling om du har USB2 drivere på portene dine. Om du ikke har det bør du laste ned drivere fra hovedkortprodusentens nettsider.
metropol Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Du kan se i enhetsbehandling om du har USB2 drivere på portene dine.Om du ikke har det bør du laste ned drivere fra hovedkortprodusentens nettsider. 7468120[/snapback] Alt ser ut til å fungere på driver siden.
oysfaerg Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg tipper du har en eller flere USB-enheter som krever mer strøm enn portene klarer å levere.
Simen1 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det kan være en av komponentene tilkoblet en av portene som legger beslag på all effekt (2,5W) eller all båndbredde (selv om ikke alt brukes). Prøv å koble fra en og en enhet til du finner ut at det går kjapt igjen. Eller prøv å innstaller drivere til USB-enhetene på nytt. På noen (bare eldre?) hovedkort deler to og to av portene på hovedkortet på båndbredde og effekt. Dvs. at det å ha koblet noe til den ene porten kan påvirke hvilken hastighet og effekt som er ledig til den andre porten.
oysfaerg Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 USB-portene leverer 100mA til hver av portene, men 500mA som maks hvis USB-enheten krever å få mer strøm. Hvis en enhet trekker 400mA vil det gå utover hastigheten på de andre portene, da vil alternativet være å kjøpe en USB-hub med strømforsyning som kan supplere med strømen som trengs for å drive enhetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå