Gå til innhold

Bør jeg oppdater driver?7800GT


jascko

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

Har hatt maskin i ett år og begynner å lure på om jeg burde oppdater driver til skjermkorte mitt? Korte er 7800GT og har det samme driver som følgte med kortet. Alt har fungert kinirkefritt hit til, så jeg lurer på om det er noe vits å oppdatere. Er det noen her som har samme korte som jeg og vet om det har blitt gjort noen betydlige oppdateringer ang dette kortet?

 

Samtidig så lurer jeg på om jeg skal hive meg til å klokke kortet. Har ikke tort å klokke på grunn av garantien, men den er vel nå ute så da kan mann kanskje prøve å "fikle" litt. Tenker mest på enkel klokking med å øke frekvensen. Har aldri gjort dette før og jeg ser det er en del guid her på forumet. Men de er så uoversiktlig, så hvis noen har forslag om en enkel klokking av skjermkort så kom med det. Spesielt hvis den type klokking ikke skader kortet og gir noen resultater.

 

Åpen for forslag og ideer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være greit og oppdatere til nyeste driver til kortet ditt. Da får du rettet div bugs og kansje bedre ytelse på kortet ditt. Den finner du her. Legger du også inn Coolbits får du opp noen ekstra valg i kontrollpanel, bla og overklokke kortet ditt.

 

Siste driver fungerer bra, bruker den selv på mine maskiner uten noen problemer så jeg ville ha oppdatert til denne.

Lenke til kommentar
Kan være greit og oppdatere til nyeste driver til kortet ditt. Da får du rettet div bugs og kansje bedre ytelse på kortet ditt. Den finner du her. Legger du også inn Coolbits får du opp noen ekstra valg i kontrollpanel, bla og overklokke kortet ditt.

 

Siste driver fungerer bra, bruker den selv på mine maskiner uten noen problemer så jeg ville ha oppdatert til denne.

7466827[/snapback]

 

 

Gjelder dette det samme for HK? Har ikke oppdatert den heller. Har en Asus A8N-E kort. Vet du om det er kommet noen nye oppdateringen på det området?

Lenke til kommentar

Har skjekket de sidene men det ser ut som at det er en del å gjøre for å få lastet ned de oppdateringene. Man nå jo slette alle gamle drivere for å så laste nye. For å være helt ærlig så er jeg ikke så god på dette område, så jeg er litt skeptisk og begynne å "knappulere" villt. Redd for å gjøre noe dumt å f...e opp noe.

 

Det samme gjelder for HK. Det skulle fantes en lettere måte å gjøre dette på.

Syns dem har laget det litt for tungvindt.

 

Jeg skjønner ikke, hvis man skal måtte slette gamle drivere til skjermkorte for å få lastet ned den nye, for man ikke en svart skjerm da? Uten driver til skjermkortet så funger ikke kortet heller. Og uten kortet så får du ikke i gang noe som helst.

 

Er jeg helt på bærtur nå eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...