zaico Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Er kommet til mission 4(?) Hvor jeg skal ombord på et ship i den værste snøstormen, har her drept alle folkene, kontaktet etteretningen med antenna, og gasset folkene ombord i båten! Har kun en "objective" igjen, og det er å finne kapteinen, men hvor i all verden er han? Har lett i alle kriker og kroker på denne gigantiske båten! Noen som kan hjelpe?
LordShaft Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Er kommet til mission 4(?) Hvor jeg skal ombord på et ship i den værste snøstormen, har her drept alle folkene, kontaktet etteretningen med antenna, og gasset folkene ombord i båten! Har kun en "objective" igjen, og det er å finne kapteinen, men hvor i all verden er han? Har lett i alle kriker og kroker på denne gigantiske båten! Noen som kan hjelpe? 7465032[/snapback] Du skal ned igjen på dekk, der du kom opp med den båten i krana! Etter det stikker han av ned ei luke i båten på "styrbord" side. altså høyre side når du står bake.
bas Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Når du er foran på båten oppe på dekk og har kverka siste mann så er det ei luke du skal ned i rett til høyre for den lille trappa hvor du går ned fra forhøyningen midt foran på båten. Sikkert dårlig forklart
LordShaft Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Når du står på helikopterpaden og ser på skipet! altså styrehuset og der du tidligere har vært. skal du ned trappen til venstre for deg og ned ei luke som er rett til høyre når du har gått ned trappa!
zaico Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Takker, nå er jeg kommet meg videre!
Nastro Azzurro Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 det 3D kartet er din beste venn når man skal finne noe Alt står jo der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå