Kimelimm Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hei! Kjøpte Tony Hawks Project 8 til Ps2 idag, da jeg kom hjem satt jeg meg til å spille, men ble skuffet da jeg fant ut at det ikke gikk like mye som det står på sia dems som: http://www.tonyhawksproject8.com/ ta "Game overview" så "key features" Der ser du de, men kanke gjøre noe, kommet til 2 by, kommer det etterhvert?
Fphonex Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Lær deg til å spella! alt man gjer på traileren kan man gjøre på demoen dermed kan man gjøre de på de hele spellet har demoen og den er drit rå!! hehe Endret 9. desember 2006 av Fphonex
Kimelimm Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 har runda alle TH spella Har alle og... Må jeg komme lengre for å gjøre det smo er på trailer da?
Atald Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Nei, du må ikke komme lengre for å gjøre de triksene.
Kimelimm Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 stod noe med at du kunne sette ut ramper og div? Hvordan? og en ting til, det var VELDIG fort lagd ass, kanke lage baner engang :O
tidus2k4 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 bah.. samme f.. tony hawk er så melket ut at det er ikke morsomt lenger engang. de skulle gitt seg ettert thps3
Kimelimm Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 nja syntes THUG var bra da det kom Første gang man kunne gå av brettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå