Andeby Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Bumper denne en gang til i håp om at noen vet hva som er galt!
P-in-P Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Er det virkelig ingen som kan å kalibrere en kontroll skikkelig her..? Forumet har virkelig tapt seg Start - kontrollpanel - Skrivere og annen maskinvare - Spillkontrollere - Trykk på kontrollen (om den ikke er der så legg den til) - egenskaper of kalibrering...
Brian Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Dette skal vel forsåvidt også la seg gjøre via Logitech Gaming Software. Endret 11. desember 2006 av Brian_N
aimhigh Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det som P-in-P forklarte burde funke, hvis ikke prøv med et annet spill eller prøv rattet hos en kamerat
Andeby Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Er det virkelig ingen som kan å kalibrere en kontroll skikkelig her..? Forumet har virkelig tapt seg Start - kontrollpanel - Skrivere og annen maskinvare - Spillkontrollere - Trykk på kontrollen (om den ikke er der så legg den til) - egenskaper of kalibrering... 7478528[/snapback] Kan du skrive det på Engelsk og ikke Norsk? Finner ingenting som tilsvarer skrivere og annen maskinvare jeg:S
P-in-P Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Slik ser det ut på en norsk XP SP2 PC i allefall Her skal du trukke på G25 som kommer opp på listen, trykke på egenskaper og deretter velg kalibrer. DU vil da få oppen veiviser på hvordan du gjør det Om kontrollen ikke ligger der velger du "legg til" og setter opp det som passer mest til kontrollen din Lykke til
Andeby Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 (endret) Det virka etter jeg instalerte XP på nytt:) Så vis det skjer med noen andre her så tror jeg dere må instalere operativ systemet på nytt! Edit: takker for all hjelp jeg har fått:) Endret 13. desember 2006 av Andeby
bzerk Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Så det funka etter jeg la ut Endret 14. desember 2006 av bzerk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå