genetex Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Heisann. Jeg bare lurer på om det er noen andre enn meg som mener at honor systemet som det er nå er ALT for enkelt? Man kan jo få fullt HW gear og våpen, på hvor mye honor points? 130k? Det er ikke noe vanskelig å få 5k honor points på en dag, med premades kan man få mye mer lett. Altså, på litt UNDER 1 mnd har man fullt HW (high warlord) noe som man brukte vell MINST 3 månder på før, og brukte ca. 10 timer per dag?? Noen andre som tror prisene på items snart kommer til å stige?
DeeTee Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det er sikkert bare noe blizz implementerer for å gjøre det lettere for hvermansen å levle kjappere i TBC.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) rewardsa i arena er grunnen. mye bedre;) og da gjelder ranken du har om jeg ikke tar feil. Endret 9. desember 2006 av KRAFortune
Theoneask Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nå vel er ikkje alle som er like glad i å pvpe, for ein casual pvper som speler 1-2 time per dag vil det fortsatt ta ei stund. For hardcore pvp personer er det blitt lettare ja.
Indexi Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det bør ikke bli "nerfet", det er ikke så lett som man tror på noen servere å få den honoren du snakker om uten premade. På min Human Mage klarte jeg et par tusen honor på to dager (casual spilling). På min Undead Mage har jeg allerede en del av HW set og et par tusen honor forsatt. Så det spørs helt om 1. Premade 2. BG-gruppe 3. Faction(?) Ikke alltid like lett for alle, selv om ja det er blitt mye lettere.
DeadbeaT Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 HW/GM pvp settene er casual svaret på pvp gear nowadays, er bare slik blizz gjorde det. jeg klager ikke prisene på pvp 70gearet er nok en god del stivere though, og for hardcore pvp'ere så er arena'en svaret, med sine langt overlegne set
JoeDohn Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Litt sånn i retrospekt (særlig fordi jeg ikke spiller lenger) er jeg litt grinete Blizzard som ikke gikk ut med disse planene tidligere. Er jo mange guilder som har latt klasser som generelt ikke er dps ha prio på alternative items (som for eksempel AQ40-sets) så de kan levle kjapt i TBC også. Hmf. Jaja.
genetex Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 prisene på pvp 70gearet er nok en god del stivere though Nei? Sist jeg sjekket er prisene dem samme? Noen som har link?
FunkyMonk Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg håper de vil nerfe det. I dag er det alt for lett å geare seg opp på denne måten i forhold til å geare seg opp gjennom raiding. Forholdet mellom innsats og gevinst er alt for skjevt! Man burde enten øke prisene eller nerfe stats. Siste er vel uaktuelt, med tanke på alle som skaffet seg utstyret på "ærlig vis" før patchen! Selv skal jeg selvsagt skaffe meg noen deler, men det er vel ikke så fryktelig morsomt om alle løper rundt med samme gear!? Det blir feil at noe som tidligere var forebeholdt noen få som virkelig la ned en innsats, nå blir "allemannseie"!
kafan Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Noen burde komme ned fra sin høye hest. Wow krever ikke skill, det krever tid. Endgame raiding krever ikke skill heller, selv om mange som driver med det har lyst til å tro det. Disse pvp-rewardene kommer ikke til å vare lenge. Ja de er nå mye lettere å skaffe, men tidligere var de alt for vanskelig å få tak i. Det krevde iallefall på min server at man spilte fra 0900 til 0300 i flere måneder. Legg sammen antall timer det blir i feks 3 måneder og du vil sikkert skjønne at endgame raidingloot var mye lettere å skaffe såfremt du hadde stort nok guild. Blizz har ikke laget et spill for hardcorespillere. Dere som betrakter dere som dette må gjerne tro det og fortsette sutringen over at casuals får tak i bra gear også som det er nå. Blizz har laget et spill for å tjene penger. Det betyr at de er mest opptatt av å ha flest mulig kunder. Det betyr at casuals også er viktig for dem.
tmg Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Dette er nå det smarteste blizz kunne gjort mener jeg. Jeg som så mange andre har ikke mulighet til å raide, når TBC kommer trenger man 400000 xp bare for 60-61. Med mitt blå gear vil jo dette ta utrolig mye lengre tid enn hvis man har full epic. Nå har alle sjansen til å geara seg ganske enkelt opp før TBC. Å si at det er urettferdig i forhold til å skaffe gear i PvE er vel kanskje en ting, men PvP er noe alle kan gjøre, mens PvE trenger man en god guild for å få gode ting. Slutt raid nå og gear deg opp i PvP så kan du raide igjen når TBC kommer.
FunkyMonk Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg er hverken en hardcore gamer (mer en casual, selv om jeg har mine timer pr uke) eller medlem at et hardcore raiding guild... Men jeg mener likevel dette er feil, siden alle nå kommer til å løpe rundt i samme uber-gear. Spillet handler om mer enn epics, instans-progress. pwnage og skills - men gear utgjør likevel en bærebjelke i spillet. Derfor synes jeg det er skummelt å gjøre topp-gear til allemannseie (selv om det nå betyr at jeg også har mulighet til å skaffe det, var aldri høyere enn rank 5 før patchen).
tmg Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg er hverken en hardcore gamer (mer en casual, selv om jeg har mine timer pr uke) eller medlem at et hardcore raiding guild... Men jeg mener likevel dette er feil, siden alle nå kommer til å løpe rundt i samme uber-gear. Spillet handler om mer enn epics, instans-progress. pwnage og skills - men gear utgjør likevel en bærebjelke i spillet. Derfor synes jeg det er skummelt å gjøre topp-gear til allemannseie (selv om det nå betyr at jeg også har mulighet til å skaffe det, var aldri høyere enn rank 5 før patchen). 7463797[/snapback] Dette gearet vil jo bare være topp-gear i en måned til... Dette gir jo alle muligheten til å ha et bra utgangspunkt for å lvle i TBC, ikke bare de som har vært hardcore PvE eller PvP. Når du skal gjennom flere millioner av XP er det bedre at alle får muligheten til å lvle fort.
kafan Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Vel, såvidt jeg har skjønt var pvp ment å være muligheten for casuals til å få gear de aldri kunne oppnå ellers enten fordi de manglet guild eller kanskje viktigere, fordi de ikke hadde tid til å spille 6+ timer pr. dag. Selv spiller jeg alt for mye, men jeg har ikke noe imot at dette gearet er relativt enkelt å skaffe nå. Jeg tror det meste av det som folk skaffer nå er byttet ut innen 2 måneder er gått. Hvordan det blir å få pvp-gear på lvl 70 vil tiden vise, men ja, i dag er det enkelt, men det er et bedre system vi har nå enn det vi hadde. Og hva gjør det egentlig at folk går i det samme gearet ? Det er vel bare ca 5% av spillerne som har gear som skiller seg ut i særlig grad uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå