Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Må jeg kjøpe nytt? :< 7466230[/snapback] Jeg har sikkert sagt det fem ganger allerede, men om det får deg til å føle deg bedre(noe det ikke gjør): Ja.
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Må jeg kjøpe nytt? :< 7466230[/snapback] Om jeg har forstått det riktig så har du altså sittet siden sommeren og plaget steam med filmer og styr? Det er da innlysende at hvis du ikke blir unbannet på under en måned, er slaget tapt.
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Nah, starta igår og sende in demoer:P
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 De vil uansett ikke fjerne bannen fordi da vil dette bli en redning til de som cheater og flere vil tørre å cheate, noe som fører til mer cheating.
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Bruke penger på tull heter det .P
haakie Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Bruke penger på tull heter det .P 7466327[/snapback] Trangsynt hvor?
Pantera Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Mener du wallhack? Har aldri prøvd det sry! Har aldri prøvd cheats:s Hvis du har blitt vac-banna, så har du enten juksa aktivt, eller hatt en hack installert. Er det noen modifiserte exe eller dll-filer i cstrike-mappa, så blir disse tatt. Har du aldri gjort noen av delene, så blir du ikke banna......så enkelt er det. Pantera
mrav4 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Jeg har sett screenshots av aimbot, men det så bare kjipt ut! Så vil ikke si jeg har cheata:\
vargaz Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 å prøve å bedyre din uskyld her kan du bare drite i, ingen som kommer til å tro deg uansett! kjøp deg ny Key og vær ferdig med saken!
Hekkerboi Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 unge ass. du blir ikke vac-bannet for ingenting. vac-ban er ikke slik som "admin-ban". det er ingen som ser på deg, for så å banne deg. du blir bannet av systemet, som merker at du kjører et bakgrunnsprogram.
mrav4 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Ehh, jeg har jo faaen meg ikke cheata, ikke si at jeg har cheata når jeg ikke har gjort det. Da må ihvertfall noen av kompisene mine ha gjort mens jeg var på dass elns? :S
Patrick de Maar Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Den klassiske "kompis","fylla","broren min" funker ikke, det er du som har ansvaret for accounten din, det vil IKKE hjelpe å skylde på noen andre enn deg selv. Blir du bannet blir du bannet. Din feil.
mrav4 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 HØR DA FOR FAEN.. Jeg har ofte kompiser på besøk.. Mange av dem liker og spille CS, de får jo seff prøve istedenfor og sitte og kjede livet av seg.. Og hvis jeg er brb elns.. Så får jo de klart spille! Men jeg skylder ikke på dem.. Var bare at KANSJE kunne vært.. Men herregud..
vargaz Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Du ble bannet! Det er blitt cheatet med accounten din, derav du har cheatet. ACCEPTER DET og kjøp deg ny account, slutt å grin her om det!
mrav4 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Du ble bannet! Det er blitt cheatet med accounten din, derav du har cheatet. ACCEPTER DET og kjøp deg ny account, slutt å grin her om det! 7484056[/snapback] Kanke godta det da.. Når jeg ikke har gjort noe..
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 HØR DA FOR FAEN.. Jeg har ofte kompiser på besøk.. Mange av dem liker og spille CS, de får jo seff prøve istedenfor og sitte og kjede livet av seg.. Og hvis jeg er brb elns.. Så får jo de klart spille! Men jeg skylder ikke på dem.. Var bare at KANSJE kunne vært.. Men herregud.. 7484053[/snapback] Den samme gamle "det var en kompis" ? Som Hekkerboi sa "vac-ban er ikke slik som "admin-ban". det er ingen som ser på deg, for så å banne deg. du blir bannet av systemet, som merker at du kjører et bakgrunnsprogram." Nettop.
Gissan Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 HØR DA FOR FAEN.. Jeg har ofte kompiser på besøk.. Mange av dem liker og spille CS, de får jo seff prøve istedenfor og sitte og kjede livet av seg.. Og hvis jeg er brb elns.. Så får jo de klart spille! Men jeg skylder ikke på dem.. Var bare at KANSJE kunne vært.. Men herregud.. 7484053[/snapback] Herregud, nå får det være nok. Skal dette være en måte å få høyere innleggscount? Du er blitt bannet, godta det. Du kan aldri gjøre noe som helst med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå