Gå til innhold

DAEMON Tools problem

Kaggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kompisen til brodern fikk dette programmet av ham: DAEMON Tools 4.08 X86..

Men så måtte pcen på reperasjon..

Nå er den fin igjen, men han tar ikke risken å installere det samme programmet med samme versjon på nytt..

er det bedre å prøve med daemon tools 3.47? der står det ihvertfall ikke den advarselen i installasjonen..

eller, noen som vet om programmer som kan det samme som dette programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
alcohol 120% gjør samme nytten

men jeg skjønner ikke at d-tools kan ha skadet maskinen på noen måte =/

7460422[/snapback]

ikke jeg heller.. er litt redd for å ødelegge andres pcer.. (jeg som har lært brodern det meste om data) :p

Skrevet

nyeste versjon av daemon inneholder spyware. dog ikke spyware på den måten at du ikke vet om det: etter installasjon av daemon popper reklame-greia opp, og prøver å forklare at dette tilleggsprogrammet (som logger bruk og serverer reklame) ikke er spyware.... Selv har jeg heldigvis installasjonsfil til en eldre (og reklamefri) variant av daemon, men sitter på en annen pc nå, så får ikke hjulpet..

Skrevet

Bruker DAEMON Tools ganske mykje og på en del maskiner bruker den nyaste "DAEMON Tools 4.08 X86" heilt uten problem.

Du kan hake vekk under installasjon at du ikkje skal ha med reklame.

Reklame (toolbar osv) e med i dei mest program no fortida.

Funker fint viss du leser igjen om installasjone og ikkje berre trykke fort gjennom på neste heilet tida.

Er heilt vanlig at pcar krasjer før eller seinar.

Skrevet

Det fines noen kompabilitetsproblemmer med noen av D-tools versjoner. Jeg for eksempel installerte en tidligere versjon og Windows var helt ubrukelig, måtte avinsatllere den i SAFE mode og installere et gammelt. Det visste seg at D-tools og min antivirus ikke ville være på et og samme PC, mens det gikk fint med tidligere versjoner og senere versjoner av D-tools.

Skrevet (endret)
Det fines noen kompabilitetsproblemmer med noen av D-tools versjoner. Jeg for eksempel installerte en tidligere versjon og Windows var helt ubrukelig, måtte avinsatllere den i SAFE mode og installere et gammelt. Det visste seg at D-tools og min antivirus ikke ville være på et og samme PC, mens det gikk fint med tidligere versjoner og senere versjoner av D-tools.

7484176[/snapback]

0ki..

Har også et annet problem.. har en .iso-fil (en film) jeg skal brenne (en kompis av meg lagde en film jeg hadde fra før om til en .iso-fil på gøy en gang, på en måte jeg ikke skjønner, og nå er originalen forduftet..) Jeg har Roxio Easy CD & DVD Creator 6.. Hvilket av disse programmene som følger med skal jeg bruke?

EDIT: Tenkte på Creator Classic eller DVD Builder, men er vel Creator Classic som er best til dette.. og skal jeg da lage en data-disk? (Filmen skal sees på en Playstation 2..)

EDIT2: Når jeg høyreklikker på filen i Utforsker står det øverst: "Record to CD".. skal jeg trykke på den eller vil filmen da kun leses på pcen?

Forresten, nevnte jeg noe ulovlig nå?

Endret av Kaggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...