Jaymz92 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei. Jeg trykker på brannmur ikonet inne på kontrollpanel og dette kommer opp: "kan ikke vise Widows-brannmurinnstillinger fordi den tilknyttende tjenesten ikke kjører- Vil du starte tjenesten Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS)?" Vis jeg trykker ja kommer: "Kan ikke starte tjenesten Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS)" Hva skal jeg gjøre? Vær så snill trenger sårt hjelp
Beej80 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei, gå til "Innstillinger->Kontrollpanel->Administative verktøy->Tjenester". Finn tjenesten "Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS)", høyreklikk velg "Egenskaper". Sett den til "Automatisk". Evt. prøv å trykk "Start", dersom den ikke kjører. Du kan også sjekke statusen til den der, altså se om den er startet eller ikke. Den er avhengig av at tjenestene : "Network Connections" '-> "Remote Procedure Call (RPC)" ,og "Windows Managment Instrumentation" '-> "Remote Procedure Call (RPC)" allerede kjører. Håper dette hjelper. Mvh, Beej80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå