Bleach Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det er sikkert laget hundre tråder om healing addons, men jeg trenger en spesiell en. For en stund siden lastet jeg ned en addon pack med masse forskjellige addons. Den inneholdt en veldig bra addon for healere der det kom opp en liten bar med 3 knapper (hvis ikke mer). Når jeg trykket på den ene knappen så fant addonen automatisk fram til den som trengte mest healing, altså den med minst hp. Genial addon! Meeen, selvfølgelig følgte det med 1000 andre addons som fucka opp alt annet så måtte til slutt bare slette hele addons mappa til wow. Problemet er jeg ikke fant fram til noe spesiell addon navn som kunne hinte til at dette var en healing addon, så jeg kunne la denne være igjen i interface mappa til wow.. Noen som har peiling på hva jeg snakker om? eller evt andre lignende addons...? Prøver ut HealingBot nå, men litt invikla kanskje...
Sink Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 testa ut "panza" i mc en gang, fikk aldri confa den til å funke 100% men det er onebuttonhealing :--))
Lampeskjermen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Skal med healing addons? Isåfåll kan du vel bare bruke Emegency monitor i CT_Raid assist? Og Healing ranker eller noe sånt er også bra, slipper du og beregne hvilken rank som må til
Killer_DT Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Healing ranker eller noe sånt er også bra, slipper du og beregne hvilken rank som må til 7455990[/snapback] Enig med denne. Jeg er prest selv og syns det ikke er så bra med sånne emergency meters. Dette fordi sikkert alle har modden og da vil alle heale den som ligger verst til... Noe som fører til overhealing. Bruker egentlig bare CTRA til å følge med på HP til raidet med. Hvis man lærer seg å ikke bruke masse mods til å gjøre jobben så blir man en bedre healer etterhvert. Samme går for decursive. Jeg bruker den som regel bare for å se om noen tilfeldigvis får noe på seg. Men på fights som Chrommaggus disabler jeg den og bare ser på fargene i CTRA. Var ganske stress de parr første gangene, men etterhvert så går det ganske bra. Decursive dispeller ikke alltid riktig folk, den fokuserer gjerne på noen som ikke er i range og da får du ikke decursa de folka du skal decurse, som betyr mange bortkastede sekunder. Konklusjon, bruk mest CTRA, og decursive hvis du føler du trenger det. Endret 8. desember 2006 av Killer_DT
Sink Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) jeg bruker(brukte før patch) perfectraid og oRA, funka helt kung Endret 8. desember 2006 av Sink
Lampeskjermen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Bruker ikke Emergency monitor lenger, som du sa ble det mest overheals og dårlig healing for om en rogue som er på 200+hp stikker vekk så kan jeg spare NS`en til MT`en eller et viktig member i det raidet, ergo raid grupper framme er mye bedre siden da kan du heale mye mer effektivt.
Sink Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Bruker ikke Emergency monitor lenger, som du sa ble det mest overheals og dårlig healing for om en rogue som er på 200+hp stikker vekk så kan jeg spare NS`en til MT`en eller et viktig member i det raidet, ergo raid grupper framme er mye bedre siden da kan du heale mye mer effektivt. 7456275[/snapback] /script CT_RA_Emergency_TargetMember(3) CastSpellByName("Flash Heal") TargetLastTarget() var win slackemacro nr1, ca. aldri overhealing. Kastet flashheal på nr på emergency monitor
Killer_DT Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 tenk deg den der i MC... Du kan sikkert lage en liten robot til å trykke på den ene knappen en gang i sekundet, sette deg selv på follow. På den måten trenger du ikke å spille i det hele tatt. Men hei? hvis man ikke vil spille, hvorfor ikke slette spillet
Kiruk Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Noe av utfordringa med å være healer er jo å kunne vurdere hvilken spell du burde bruke, klare å finne de blandt 40 stk som trenger healing osv. Derfor liker jeg ikke healing addons. IMO så er det dèt som gjør deg til en god healer. Liker bedre å måtte konsentrere meg i flere timer i strekk enn å sitte å trykke på én knapp i flere timer ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå