-skrotnisse Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er i gang med oppgradering av min pc til vista. I den forbindelsen trenger jeg en ny strømforsyning. Jeg har sett en del på MIST 500w. Det står at den er stillegående og stabil. Jeg vet hvor stabil den er, men ikke hvor stillegående. Noen som vet hvor mye den støyer (dB)? Takk for alle gode svar.
BaronDavid Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Vist du ser litt mer rundt på forumet ville du hørt at den er svært stillegående Endret 8. desember 2006 av BaronDavid
NoWiSee Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 harddiskene i pcen min lager mer lyd enn mist 500watt. Så det er veldig lite lyd den lager.
-skrotnisse Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Takk for svarene. Da blir det nok MIST på meg også :!:
bluescreen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg hadde en slik en gang, men den gav fra seg en iriterende pipelyd når pc'en ikke var i bruk (var et kjent problem med disse PSU'ene, mulig de har fikset det nå...?). Jeg fikk byttet den inn igjen, men ville ikke ha en ny siden de ikke kunne garantere at denne var pipelydfri. Gikk for Seasonic i steden, og har ikke angret et sekund. Endret 8. desember 2006 av bluescreen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå