Jan-E. Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg kan ikke ha på Program Control i Zone Alarm for da får jeg bare beskjed om at "klarte ikke opprette tilkobling". Er koblet til nettet med Netcom Connect via Option Globetrotter og bruker Firefox. Endret 8. desember 2006 av Jan-E.
Jan-E. Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Oppdager nå at problemet kun gjelder Firefox. IE virker som det skal.
qualbeen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 da har du sannsynligvis klart å blokkere firefox i brannmuren. under "program control" i ZA finner du sannsynligvis Firefox, sjekk at den får lov til å bruke internett...
Jan-E. Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 da har du sannsynligvis klart å blokkere firefox i brannmuren. under "program control" i ZA finner du sannsynligvis Firefox, sjekk at den får lov til å bruke internett... 7456386[/snapback] Takk for hjelpen, det stod et rødt kryss der ja. Dette må være noe programmet gjør selv for jeg prøvde en gang tidligere å bruke ZA, men avinstallerte det fordi det blokkerte. Den gang orket jeg ikke å undersøke hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå