Gå til innhold

Noen som trenger rå'e hjemmekino høytalere?


Anbefalte innlegg

Selger hjemmekino som også kan brukes som party høytalere til en rimlig penge.

Selger dem fordi jeg vil prioritere bilstereo i stede. Og de tar opp ganske mye plass på det lille rommet mitt.

*Bilder nederst på siden*

 

De spiller svært høyt med en god forsterker. For eksempen 6x100watt eller mer.

 

Front har en maksutgang på 500watt hver, men de er veldig lettdrevne. Har brukt 8" bass/mellomtone fordi da reagerer de mye raskere enn f. eks. 1 stk 15" eller 2 stk 12". Veldig raske og fyldig bass. Det sitter 1 stk 1" soft diskant i hver av front høytalerene. Den gir en utrolig fin og ren lyd.

 

Bak høytalere står desverre uten kasse fordi jeg hadde rett og slett ikke plass til de. Så solgte kassene til en kompis, men har lagt med bilde av åssen de så ut når de hadde kasser. Her har jeg også valgt å bruke 8", men bare 2 stk i hver. Det er artig å få litt trøkk bakfra hvis du ser på film og ikke bare forran eller på siden av en sub eller fronthøytalerene. Disse er på 200watt maks hver. Men i disse er det satt inn et horn for en litt skarpere lyd. Kommer det en fyr bak deg i en film og han skyter med en AK47, så høres det nesten for realistisk ut. Skummelt!

 

Som bass brukte jeg 2 stk 10" bass elementer. De gir en Tight og pressis bass, samt veldig dyp. Disse er det heller ikke kasse på desverre. Måtte selge de å fordi jeg ikke hadde plass. 200watt total.

 

Det er ikke vanskelig å bygge samme bakhøytalerene og bassen. Kan sende med tegninger hvis du måtte ønske det. Alle høytaleren er i 8 ohm, bass kan kobles til 4 ohm.

 

Send mail, sms, mms eller ring for mer info om du er interessert.

Tar kun imot serriøse bud!

Mob: 480 38 030

Mail: [email protected]

 

Hva er dere interessert i å gi for dette?

 

7_566218285.jpg

7_-1232681829.jpg

7_-525413477.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...