-apocalypsis- Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 I’m announcing a ’mini mod’ for Medieval 2: Total War called 'Gondorian Invasion' This ‘mini mod’ will land a Gondorian invasion force into medieval Europe; a silly idea, I know, but hopefully fun and interesting, and worth playing. It will be a ‘total conversion’ of the Saxons from vanilla M2, with reskinned vanilla units (or new models, depending on who I can get on board to do them), new traits and ancillaries, new names, new tech. tree, etc. Many things are yet to be determined, such as exactly which Gondorian king will be leading the invasion, where the invasion will be launched from, why there is an invasion in the first place (Gandalf and his weed is behind it, I'm sure), and so on. I have put up a forum here, for the discussion and development of GI – please visit and share your thoughts. Something quick I just did:
TSP Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Blir ikke dette vanskelig med tanke på enhetene, du må vel nesten lage flere hoder etc. Og i tillegg er det jo dette problemet med hvordan det lastes inn i spillet. Er du forøvrig den eneste som har meldt din interesse? Ideen er god, spørsmålet er bare hvor lett det kan gjøres. Det meste vil gå lett men utfordringen ligger i skinning og animasjoner. Kan vi få noen fete Aragorn-moves? Endret 7. desember 2006 av The Strategy-player
-apocalypsis- Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Tja, det blir nok enklere enn de fleste andre mods som er planlagt. Kan bruke reskins, for eksempel - men jeg har ennå et håp om at CA skal komme med noen tools. Foreløpig er det bare jeg som er på 'teamet', men jeg har jo kontakt med de andre ME mod teams'a, så vi får se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå